Laadpas voor Frankrijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Oor
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 23-08-2021
Kan iemand mij adviseren welke laadpas ik nodig heb voor Frankrijk/Parijs.
Moet waarschijnlijk ergens tussen Kortijk en Parijs snelladen maar belangrijker, welke pas heb ik nodig bij straatpalen in Parijs of in Parkeergarages e.d.

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Suf gezocht bij alle laadpas leveranciers maar niemand geeft een eenduidig en duidelijk antwoord. :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 18:40
Had je deze al gevonden, hier staat toch al aardig wat informatie in: https://www.electricfelix.com/france

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 15:24
Heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar wat ik gelezen heb wordt een KiWhi en Chargemap laadpas vaak aanbevolen voor Frankrijk.

Zie ook het algemene topic "[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2" op Tweakers waar heel veel over dit soort zaken gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:54
(jarig!)
Welke laadpas voor Frankrijk?
Je kunt met een Nederlandse laadpas met een goede Frankrijk-dekking bij ruim 80% van de laadpalen terecht. Ook de ANWB-laadpas werkt bij een groot deel van alle Franse laadpalen. Voor sommige specifieke gebieden kan een extra laadpas noodzakelijk zijn, bijvoorbeeld in Nice, waar men met een regionale laadpas werkt. Er zijn ook netwerken die alleen de bekendste Franse KiWhi of Freshmile laadpas accepteren en geen buitenlandse laadpassen toestaan, zoals de snelladers bij supermarktketen Auchan. Gelukkig komt dat wel steeds minder voor.

Een of meerdere extra laadpassen zijn dus geen overbodige luxe, met de passen van Freshmile, Shell/Newmotion, Izivia, KiWhi, Chargemap als voornaamste kandidaten.
Bron: https://www.anwb.nl/auto/...ische-auto-naar-frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Eigenlijk toch wel bizar dat dit zoveel moeilijker moet zijn dan even met je pinpas/creditcard er langs zwaaien...

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN