Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1) Primair productiviteit, Ik werk veel van huis (admin / Development) en ben een zware multitasker (4x 1440p monitoren). Ben ontevreden met de huidige responsiveness van mijn systeem. (Ryzen 1600x)
2) secundair ben ik een casual gamer, als GPU prijzen weer redelijk worden zal ik deze tegen die tijd ook opwaarderen. (over een jaar... toch? .... .... Toch?...) GPU intensieve games zullen tot die tijd moeten wachten, op het moment speel ik voornamelijk World of Tanks op 1440p 60hz.
3) Ik wil dat de nieuw te kopen componenten minimaal 3 jaar mee kunnen zonder dat ze mij gaan frustreren.
Wat mag de upgrade gaan kosten?
Max 1.200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Fractal Torrent
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed voor een sterke multitasker voor de komende 3-4 jaar
Ruimte en koel mogelijkheden voor een nieuwe GPU over +/- een jaar (ong. 3080TI klasse)
2.5G RJ45
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback! zie ik iets over het hoofd?
1) Primair productiviteit, Ik werk veel van huis (admin / Development) en ben een zware multitasker (4x 1440p monitoren). Ben ontevreden met de huidige responsiveness van mijn systeem. (Ryzen 1600x)
2) secundair ben ik een casual gamer, als GPU prijzen weer redelijk worden zal ik deze tegen die tijd ook opwaarderen. (over een jaar... toch? .... .... Toch?...) GPU intensieve games zullen tot die tijd moeten wachten, op het moment speel ik voornamelijk World of Tanks op 1440p 60hz.
3) Ik wil dat de nieuw te kopen componenten minimaal 3 jaar mee kunnen zonder dat ze mij gaan frustreren.
Wat mag de upgrade gaan kosten?
Max 1.200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 4 | Monitoren | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 139,- | € 139,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 139,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 509,- | € 509,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Master | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Black Solid | € 168,42 | € 168,42 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 167,08 | € 167,08 |
| Totaal | € 1.115,30 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Fractal Torrent
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed voor een sterke multitasker voor de komende 3-4 jaar
Ruimte en koel mogelijkheden voor een nieuwe GPU over +/- een jaar (ong. 3080TI klasse)
2.5G RJ45
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback! zie ik iets over het hoofd?