Toon posts:

Sandwichpanelen hulp gevraagd met profiel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Judje37
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 25-08 16:58
Hallo, iemand die hier verstand heeft van sandwichpanelen?
Nu heb ik panelen gekregen en daarop zotten profielen. Nu dacht ik dat het gewoon schuif systeem was maar dit blijkt zo niet te zijn helaas. Wie weet hoe ik het kan bevestigen aan elkaar? Of mis ik dingen?
In ieder geval alvast bedankt🙏

Alle reacties

• Judje37

• bartvl
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07:36

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik herken het niet, dus kan je waarschijnlijk ook niet goed helpen. Maar wat voor een soort panelen zijn dit, wat kan/wil je er mee gaan doen en wat was het voorheen? :)

Life is not about specs, it is about joy!

• Judje37
Ik heb het van iemand gekregen en ik wil daar een overkapping mee maken, maar vraag me af waar die grote profielen voor zijn. Het was een schuurtje maar die mensen hebben het 10 jaar geleden een keer gekocht en die deden er niks mee. Dus heb totaal geen informatie hoe die in elkaar moet😊

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee