ik heb nu net voor school zo'n ding gekocht wie ken mij beetje uitleggen hoe dat allemaal werkt met Data linken via PC enzo(heb datakabel) en met spelletejes enzo
En wat is en TI 83+
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
http://education.ti.com/educator/hsm/product/83pmath.html
Alles wat je moest weten over de ti83. Prachtig machine-tje btw
Alles wat je moest weten over de ti83. Prachtig machine-tje btw
--> [forum=33] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
hehe ik heb hem ook binne kort.
HEY voor hoeveel heb je gekocht?????
Ik ga hem voor 270 kopen met kabel denk ik.
Maat! die kabel kan zelfs een kleuter nog aan elkaar knopen! daar moet je echt gen 80,- aan uitgeven...Op zondag 19 augustus 2001 14:39 schreef scipot het volgende:
hehe ik heb hem ook binne kort.
voor onderdelen ben je een tientje (E4,54) kwijt)!!!
(ps. dat kromme euroteken doet het hier nie!!!)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
ik heb hem voor 220 incl. kabel
maar ik wil alleen weten hoe dat ongeveer werkt
maar ik wil alleen weten hoe dat ongeveer werkt
erm..Op zondag 19 augustus 2001 14:42 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
Maat! die kabel kan zelfs een kleuter nog aan elkaar knopen! daar moet je echt gen 80,- aan uitgeven...
voor onderdelen ben je een tientje (E4,54) kwijt)!!!
(ps. dat kromme euroteken doet het hier nie!!!)
heb je nog erges een tutorialletje staan
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Hoe sluit je de ti83 aan
Spelletjes (nederlandstalige site)
Kleine beschrijving van wat juist de TI83 is met foto'tje
Ps : tik gewoon ff bij altavista of google "TI-83" in en vink ff Dutch aan als je niet van engels houdt ..
Spelletjes (nederlandstalige site)
Kleine beschrijving van wat juist de TI83 is met foto'tje
Ps : tik gewoon ff bij altavista of google "TI-83" in en vink ff Dutch aan als je niet van engels houdt ..
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
ik heb de zo'n Casio Grafisch ding..
trouwens bij max payne zie je op een gegeven moment van die kasten met een glazen wand erin. daarin liggen telefoontjes en ook een Texas Instruments rekenmachine
trouwens bij max payne zie je op een gegeven moment van die kasten met een glazen wand erin. daarin liggen telefoontjes en ook een Texas Instruments rekenmachine
Weet iemand of de T-83 de afgelopen 7 jaar is veranderd? Ik kan er gratis eentje krijgen van die leeftijd, scheelt me weer die kunstmatig hooggehouden 220 gulden...
Bouwtekening e.d., ook een beetje Nederlands:
http://home.wanadoo.nl/ti83world/ned/kabel.htm
Komt van deze site:
http://home.wanadoo.nl/ti83world/ned/start.htm
http://home.wanadoo.nl/ti83world/ned/kabel.htm
Komt van deze site:
http://home.wanadoo.nl/ti83world/ned/start.htm
ik gebruik dus TI-Graph Link 83 Plus(stond op die CD) aan het begin kon ik Prima Progje naar Rekenmachine sturen maar nu geeft ie foutmelding: Kan Comunicatie Port niet openen
wat is er mis???
wat is er mis???
Ik heb nog wel een TI-83 te koop!
voor FL100,- is die van jou.
voor FL100,- is die van jou.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
niemand???Op zondag 19 augustus 2001 18:38 schreef Future_Man het volgende:
ik gebruik dus TI-Graph Link 83 Plus(stond op die CD) aan het begin kon ik Prima Progje naar Rekenmachine sturen maar nu geeft ie foutmelding: Kan Comunicatie Port niet openen
wat is er mis???
Er staat gewoon TI-83 boven hoor, don't worry, ik ben niet gek...Op zondag 19 augustus 2001 17:14 schreef clvy82 het volgende:
die bestond toen nog niet dus dan krijg je een ti82 en die is toch wel zwaar minder
6 jaar geleden heeft 'ie dus kennelijk wel bestaan.
Op zondag 19 augustus 2001 16:57 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:
Weet iemand of de T-83 de afgelopen 7 jaar is veranderd? ...
De TI-83 stamt uit 1996. In de loop der jaren is er wel een nieuwe behuizing ontwikkeld. Ook zijn er nieuwere versies van gemaakt namelijk de 83 plus en de 83 plus silver edition.Op zondag 19 augustus 2001 21:36 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:
[..]
Er staat gewoon TI-83 boven hoor, don't worry, ik ben niet gek...
6 jaar geleden heeft 'ie dus kennelijk wel bestaan.
http://www.ticalc.org/basics/calculators/
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Bedankt!Op zondag 19 augustus 2001 22:22 schreef Jeroen17 het volgende:
[..]
[..]
De TI-83 stamt uit 1996. In de loop der jaren is er wel een nieuwe behuizing ontwikkeld. Ook zijn er nieuwere versies van gemaakt namelijk de 83 plus en de 83 plus silver edition.
http://www.ticalc.org/basics/calculators/
Verwijderd
SIlver edition is VET duur gek! hmzz maar denk dat ik ook z'n kabel in elkaar ga knutselen
Verwijderd
He kheb al 2 jaar zo'n leuke texas "ranger" reken machine.
Je kunt er leuke dingen mee maken, een vriend van mij heeft een spel genaamd gangsters 2 gemaakt. Het is het vervolg van gangsters dat je kan downloaden op 1 of andere site. Het is net zoiets als je op internet hebt waar je pooier ben ofzo de site is www.gang-wars.com volgens mij. Veel s6 met je texas ranger
Je kunt er leuke dingen mee maken, een vriend van mij heeft een spel genaamd gangsters 2 gemaakt. Het is het vervolg van gangsters dat je kan downloaden op 1 of andere site. Het is net zoiets als je op internet hebt waar je pooier ben ofzo de site is www.gang-wars.com volgens mij. Veel s6 met je texas ranger
Verwijderd
zie je wel dat het geen 82 is?
ik ben gek zeker ik heb een 82,83,83+ dus ik weet het heus wel
Dat is een hele verzamelingOp maandag 20 augustus 2001 01:26 schreef clvy82 het volgende:
zie je wel dat het geen 82 is?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Ik heb ook die Texas-Instruments TI83 maar ik heb er een 3 cm dik handboek bijgekregen dus kijk daar eens in voor problemen ermee!
Ik heb voor de vakantie een Ti-83+ gekocht... 200 piek zonder Graph-Link bij de bruna (de Ti-83 was bij onze school voor 170 piek, snappie?). Nou vroeg ik me af of de Graph-link op de beurs in de RAI te koop is... want ik heb hem dringend nodig en ben geen soldeerwonder...
grtz0
Michel
grtz0
Michel
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Dat is een hele algemene melding.Op zondag 19 augustus 2001 18:38 schreef Future_Man het volgende:
wat is er mis???
Check je Windows settings... is die poort ok?
Heb je de baudsettings e.d. goed staan?
Is er een ander geopend programma dat diezelfde poort gebruikt?
Je wilt wat meer van dat ding weten en je vraagt het hier, maar zit er geen handleiding bij?
Als het een "home made" kabel is, dan kan het zijn dat de randaarde niet goed zit verbonden. Effe je PC uit en aanzetten. Je kunt testen of dit het probleem is door te kijken of je je GR nog kunt besturen. Als hij lijkt te 'hangen', maar eigenlijk heel traag gaat, dan is dit je probleem.Op zondag 19 augustus 2001 20:17 schreef Future_Man het volgende:
[..]
niemand???
Effe een andere kabel proberen/bouwen.
Pagina: 1