[Multi] Riders Republic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6IT1WxLoZZHG4nFPAhmHTqFQ354=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ojelusUEJUpINYWPPeNS2AhF.webp?f=fotoalbum_large

Sluit je aan bij een reusachtige multiplayercommunity en neem deel aan een lawine aan activiteiten door in realtime met anderen te shredden in de sneeuw, de modder en het zand!

Vorm een team met je vrienden en neem deel aan afdalingen, deel de lakens uit op maps in teamcompetities en stel jezelf op de proef in PvP-speltypen en events. Als je wel te porren bent voor waanzinnige actie kun je proberen als eerste over de finish te komen in massaraces (of als laatste overeind te blijven). Zet je schrap voor zieke actie!

Klim naar de top van het klassement in de Career Mode en probeer 6 verschillende carrièrevoortgangen die je zowel alleen als in PvP kunt spelen.

Win de beroemdste sportcompetities, zoals Red Bull Rampage en de X-Games en vestig records in verschillende seizoenen. Word een legende in de sporten die jij vet vindt en deel de lakens uit door kampioenschappen te winnen met je eigen profteam. Het is tijd om te knallen!

- Speel tegen 20 (50 op next-gen) spelers tegelijk op een massaal multiplayerspeelterrein.

- Laat je gelden in een race met een massastart en kom al botsend, grindend en vechtend over de finishlijn!

- Pas je personage aan om je gevoel voor stijl te laten zien aan je vrienden of de concurrentie te intimideren.

- Verken de grote open wereld met je fiets, ski's, snowboard of wingsuit in het speltype Career of multiplayerevents.

- Ga uit je dak op bergen van beroemde Amerikaanse nationale parken zoals Yosemite, Zion en Bryce Canyon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69BbSybWghzdceObwutcxMP0ukw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIAXue1m5JGQTVG5W58dtuA8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bK1WLEJHbjqI32S_Qjq6dCyWC18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sxHq9tfDRAjEd55WjBMW5cR3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4QSN7t3VYwmqG3TxbBDVBs0NUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0YolNvCAR6ZPDPhgxkpmBri0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qA5FHJhPYaImR4kCkrsi-lYLIu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vw9WVupxozleb62FsgqmpgPc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWcOsiKFj-RSWl5QlHucUBT3hB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gZBGzvUXpgOWANLhy760qPep.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vRTjbfrXsR4uWEpYmmsCddQqhw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cRXxucfx3Mf8rCLfG8M9WitT.webp?f=fotoalbum_large

Release: 28 Oktober 2021

https://www.ubisoft.com/nl-nl/game/riders-republic

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 12-10-2021 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 14:14
Vandaag start de bèta. Als liefhebber van SSX en Steep en in een ver verleden Downhill ben ik erg benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 23:36

SomerenV

It's something!

Ik heb net even de beta gespeeld maar de eerste indruk is niet bepaald positief. Nou snap ik dat het een beta is en er nog wat ruwe randjes kunnen zijn, maar deze game voelt verre van af. Ik kan niet precies aanwijzen waar het issue zit, maar dat is waarschijnlijk omdat je bijna constant wel aanvoelt dat het niet helemaal lekker gaat. Het mountainbiken voelt met regelmatig niet erg responsive aan, de camera tript 'm regelmatig, animaties van tegenstanders zijn regelmatig niet bepaald vloeiend, A.I. die meermaals recht op een rots of boom af fietste, objecten die opeens verdwijnen of in beeld verschijnen (voornamelijk tijdens cutscenes) en meer van dat soort dingetjes waarvan je gewoon weet dat het niet vóór de release gefixt gaat worden.

Overigens vind ik dat er voor een game waar de 'rider' centraal staat maar weinig opties zijn je personage in het begin te customizen. Weinig gezichten/haarstijlen, en de baardjes/snorren lijken meer op Labradoodle-vacht dan mensenharen. Het lichaam zelf kun je helemaal niks aan veranderen, los van man of vrouw.

Daarbij heb je in het begin (geen idee voor hoe lang) een verplicht verhaaltje waar je doorheen moet, met verplichte informatie, races en noem maar op, waarna je na werkelijk alles wat je doet een reward krijgt, en dan alles met zo'n "Jaaaaa súper vet dit" sfeertje wat ontzettend nep aan voelt. Als je na 3 races daar al genoeg van hebt dan gaat er iets niet goed :+ En het is niet dat ik zo'n setting niets aan vindt want Forza Horizon 3 en 4 heb ik helemaal grijs gespeeld, ondanks dat ie een zelfde soort sfeer neerzetten.

Ik keek best wel uit naar deze game maar dat enthousiasme is na ~30 minuten spelen als sneeuw voor de zon verdwenen :X Er is wel potentie, maar dan mogen ze deze game nog wel minstens een paar maanden uitstellen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 14:14
Ik ben het helaas wel met je eens. Ik vind de gesprekken met NPC's tenenkrommend. Ik keek vooral uit naar eindelijk weer een mountainbikegame, maar de besturing van mountainbikes in GTA V doet hier niet veel aan onder. Tot nu toe is mijn enthousiasme erg gematigd. Ik vind het er daarbij ook niet érg mooi uit zien, maar gameplay staat bij dergelijke games hoger op mijn lijstje. Hopelijk gaan ze daar wat aan doen, maar inderdaad, heel veel verschil met de release a.s. oktober zal er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik vind het eigenlijk wel leuk, maar had er ook niet echt hoge verwachtingen van. Ik denk ook niet dat je de game al te serieus moet nemen. Gaat vooral om fun, chaos en lekkere arcade races. Grafisch is het een beetje inconsequent. Op sommige punten ziet het er best goed uit, elders is het opeens weer minder, maar kan ook met de beta te maken hebben. Heb wel de helderheid en het contrast aangepast, hiervoor moest ik eerst HDR op mijn Xbox uitschakelen om deze opties te kunnen bereiken. Vreemd is dat toch bij die Ubisoft games, hetzelfde heb ik bij Valhalla. Maar na aanpassing helderheid/contrast zag het er wel direct beter uit. Ik heb handeling veelal nog op automatisch staan, vooral op de ski's vind ik het nog lastig om handmatig goed de landing in te zetten. Je moet wel even door die tutorial heen in het begin, wordt vanaf 11 sterren beter.

[ Voor 27% gewijzigd door Nol_NL op 23-08-2021 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:56

KipCurreh

Nightcrawler

Heeft misschien met men leeftijd te maken, maar ik heb het zo echt niet meer voor Ubisoft en al die felle kleuren/suits/helmen met geweien erop etc..

Ik vond Shaun White Snowboarding en Steep echt leuke games, maar er wordt zoveel schreeuwerige content in geworpen dat ik er wel snel klaar mee ben jammer genoeg.

Misschien dat ik hem wel eens in de sale haal

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Open beta is van start gegaan, dus vanaf nu voor iedereen beschikbaar t/m 28 augustus. Veel previews zijn vooralsnog positief, waar voornamelijk fun en plezier met vrienden de boventoon lijken te voeren.

[ Voor 32% gewijzigd door Nol_NL op 25-08-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Game even gespeeld gister. Qua gameplay best leuk maar ben het eens met @SomerenV dat het allemaal wel wat druk is. Lastige game om voor full price te verkopen denk ik, nieteens omdat het echt slecht is maar omdat de doelgroep hiervoor relatief beperkt is denk ik. Forza Horizon doet dit ook maar op een of andere manier werkt het beter.

Heb 2x het intro stuk gespeeld (en o.a. de Redbull fiets race gedaan) en ben benieuwd of je verplicht wordt alle disciplines te spelen. Bij veel van dit soort games ontkom je daar nooit aan en er zit altijd iets tussen wat minder uitgewerkt is.
Moest ook wel wennen aan de besturing overigens al zal ik niet ontkennen dat ik die tutorials niet echt goed gevolgd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
De beta is verlengd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWUuOWN0Tkdkn-8V_POuHOVY4sM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ydcIsDFsagoHUXAmXfCWqxbs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVDdJtWeMfQz7kPzqtnvGnZBO-c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CSAjburx3HiEtvNxnTvSbRgK.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kon mij niet echt bekoren. Te druk, te hip en besturing te houterig.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCUarED_kq1dqTPawFCkinTaOgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGCXYIZQkVEvTTaJ7v1Cyjvh.jpg?f=fotoalbum_large

- Grand Opening Pre-Seizoen: het seizoen dat gelijk live gaat op release van de game. Alle spelers zijn welkom bij het grote openingsfeest van de Republic, waar verschillende multiplayermodi zoals Mass Race, Tricks Battle en Free For All gelijk speelbaar zijn. Exclusieve content is vrij te spelen via wekelijkse uitdagingen. Spelers met de Year 1 Pass krijgen toegang tot twee extra Exotische Kits om mee te racen: de Rocket Bike en Rocket Skis.

-Seizoen 1: het is winter in de Republic. The Winter Bash introduceert een seizoensgebonden progressiesysteem waar spelers content & beloningen ontgrendelen door deel te nemen aan tijdelijke multiplayer ervaringen, evenementen en speciale activiteiten. Spelers met de Year 1 Pass krijgen toegang tot een extra Exotische Kit met exclusieve skin, content en een legendarische cosmetische bundel.

-Seizoen 2: tijd voor een Showdown! De epische Showdown Multiplayer Modus, een explosieve 6v6 confrontatie in wilde arena’s, wordt toegevoegd aan de game. Teams springen in een arena met maar één doel: meer gems verzamelen dan de tegenstanders. Spelers met de Year 1 Pass krijgen extra Exotische Kits met exclusieve skin en content.

- Seizoen 3: BMX wordt toegevoegd aan de game. Het seizoen komt met een BMX Sport Add-on, arena’s speciaal ontworpen voor BMX, gloednieuwe playgrounds en events. Spelers met de Year 1 Pass krijgen toegang tot een nieuw BMX carrièrepad met nieuwe sponsoren, events en een legendarische cosmetische bundel.

[ Voor 137% gewijzigd door Nol_NL op 07-10-2021 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:53

Oxigeon

En zo is dat!

Er komt te veel uit de komende maanden. Helaas de bèta ivm vakantie niet kunnen spelen. Maar Ubi kennende is deze game half price ergebs rond black friday. Komt dan dus mooi uit :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

[ Voor 68% gewijzigd door Nol_NL op 21-10-2021 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Dti topic is verrassend stil! Ga zelf vanavond eens de 4-uurs trial spelen, ben erg benieuwd en ben groot fan van Steep dus best hoge verwachtingen dat ze ook na de beta nog de nodige verbeteringen hebben gemaakt.

Er is tijdens de proefweek een challenge waarmee je de game kunt winnen: https://register.ubisoft....public-madchallenge/en-GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Gister 45 minuten met de trail bezig geweest omdat die 64 mans races er erg gaaf uitzagen.

Maar na 45 minuten ben je nog steeds met een soort tutorial bezig, duurt me allemaal veel te lang..

Maar kijken of ik van het weekend nog even verder mee ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
jongf7 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:25:
Gister 45 minuten met de trail bezig geweest omdat die 64 mans races er erg gaaf uitzagen.

Maar na 45 minuten ben je nog steeds met een soort tutorial bezig, duurt me allemaal veel te lang..

Maar kijken of ik van het weekend nog even verder mee ga.
Ja, die tutorial moet je even doorheen. Soms tenenkrommend. Na ongeveer een uurtje heb die gehad en kan je gaan en staan waar je wil. Zeker aan te raden om even door te zetten, daarna wordt het een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Meest vervelende is dat het exact hetzelfde stuk is welke je ook in de beta al hebt kunnen spelen. Kwam er ook met moeite doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Na 3 uur spelen 77 sterren binnen en een mass race gewonnen, erg leuke game en die trial maakt het toch wel erg aantrekkelijk om straks de game te kopen, zeker met besturen (landen na tricks) op Steep style speelt het erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook nog 2 uur over van de trail. Heb dit eigenlijk gebruikt om de game eens aan de tand te voelen. Heb de bèta immers niet kunnen spelen.

Heb nu in de trail de tutorial voltooid en ben de mass race in de top 10 geëindigd. Daarna ben ik gestopt met spelen. Heb uit mijn hoofd iets van 42 sterren nu.

Indien je een mass race gewoon beheerst rijdt netjes remmen enzo dan haal je met gemak die top 10 binnen. In race 1 van de mass race Heb ik een beetje kantje boord gereden waardoor ik een checkpoint miste. Uiteindelijk nog steeds 8e geworden.

Race 2 gewoon een hele domme fout op het snowboard. Ook hier een checkpoint gemist en 13e geworden.

Race 3 ben ik beheerst gebleven en netjes 8e geworden. Uiteindelijk daarmee de 6e plek gekregen in het totaalklassement.

Je merkt wel dat gasten die meer gespeeld hebben en dus betere gear hebben echt een flink stuk sneller gaan. Maar hier moet je maar mee dealen.

Samenvatting:
Op zich best een leuke game. Zeer grote map met flinke variatie. Doet me gewoon zoals hierboven ook al gezegd worden gewoon denken aan Steep met wat meer mogelijkheden. Graphics zien er goed uit op de ps5. Mass races worden straks met 50 man gespeeld? Dat zal lekkere chaos worden.

De vraag is echter. Zal deze game de 70 euro waard zijn voor mij. Ik denk persoonlijk van niet. Ik verwacht dat we deze game binnen 1-2 jaar wel op PS Plus voorbij zien komen. Heb ik hier het geduld niet voor dan pak ik hem voor een €25,- begin volgend jaar wel mee zoals het gaat met de meeste Ubisoft games.

Met een beetje (heel veel) geluk mogen we deze game winnen tijdens de Mad Challenge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

[ Voor 70% gewijzigd door Nol_NL op 30-10-2021 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:15
Als Steep speler kan ik zeggen dat dit in de verste verte niet Steep 2 is maar toch geweldig lekker weg speelt. Alsof Riders Horizon is en Steep Motorsport in de Forza serie. Ik genoot van de enorme rust in Steep met tegelijk bij vlagen beat pittige medal tijden/scores. Riders is vrij makkelijk in vergelijking, totaal chaotisch en druk maar het speelt heerlijk weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb op de pc een onspeelbare game helaas. Heb de game gekocht van de Ubisoft store en geinstalleerd via Ubisoft Connect. Helaas crashed de game iedere paar minuten.

Wat ik al gedaan heb:
- Gameplay settings aangepast
- Configuration file verwijdert
- Ubisoft Overlay uitgezet
- GPU (Nvidia 2070 Super) drivers geupdate
- Consistency check gedaan van de game files in Ubisoft Connect

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
xelfer schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:08:
Ik heb op de pc een onspeelbare game helaas. Heb de game gekocht van de Ubisoft store en geinstalleerd via Ubisoft Connect. Helaas crashed de game iedere paar minuten.

Wat ik al gedaan heb:
- Gameplay settings aangepast
- Configuration file verwijdert
- Ubisoft Overlay uitgezet
- GPU (Nvidia 2070 Super) drivers geupdate
- Consistency check gedaan van de game files in Ubisoft Connect

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Heeft iemand nog tips?
Ik weet niet of je al op de navolgende website terecht was gekomen, maar daar staan wat tips;

https://frondtech.com/how...es-in-riders-republic-pc/

Ik hoop je er wat mee kan. Erg vervelend als het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Erg weinig reviews te vinden over de game nog of er ervaringen van mensen. De 2 reviews die op metacritic staan zijn wel erg positief, wacht nog even paar dagen af misschien ga ik hem wel halen lijkt me wel lekkere game om af en toe van de berg af te knallen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nol_NL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Ik weet niet of je al op de navolgende website terecht was gekomen, maar daar staan wat tips;

https://frondtech.com/how...es-in-riders-republic-pc/

Ik hoop je er wat mee kan. Erg vervelend als het niet werkt.
Thanks. Had alles al gedaan wat in die blog staat helaas.

Ik denk dat ik maar moet wachten tot Ubisoft de game fixt zodat ie ook speelbaar wordt voor mij. In de tussentijd ga ik maar even een refund aanvragen.

Heb inmiddels al wel 50+ crash reports gestuurd naar Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Stylze schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 19:33:
Erg weinig reviews te vinden over de game nog of er ervaringen van mensen. De 2 reviews die op metacritic staan zijn wel erg positief, wacht nog even paar dagen af misschien ga ik hem wel halen lijkt me wel lekkere game om af en toe van de berg af te knallen:)
Buiten de crashes op Series X is mijn ervaring buitengewoon positief. Spel speelt heerlijk weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:03
Ik zag hier video's van voorbij komen en was meteen enthousiast, maar €60 vond ik wat teveel. Ik heb dus maar een maandje Ubisoft+ genomen, kijken hoe lang ik deze game leuk blijf vinden. Tot nu toe heb ik er erg veel plezier aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja ik vind 70 euro op de ps5 ook wat duur, ik wacht deze week nog even wat meer reviews af, lijkt me wel een toffe game, even de reviewers afwachten die wat meer tijd erin hebben gestopt om te zien of de game wel langer leuk blijft.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
https://opencritic.com/game/12221/riders-republic

11 reviews tot nu toe en toch wel onverwacht positief! Gemiddeld een 82/100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb em aangeschaft omdat mijn kids gek zijn op dit soort spellen, ik vind het eigenlijk wel vrij vermakelijk. Krijg wel weer wat SSX vibes terug, terwijl ik Steep echt helemaal niks vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Zelfs eurogamer is enthousiast terwijl zij toch vaak kritisch zijn, zijn nu best wat reviews online en geen 1 negatieve voorbij zien komen. Ik ga hem toch maar aanschaffen vanavond, misschien zelfs de gold edition, dat bmxen erbij later lijkt me namelijk ook wel tof:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 00:02
Heel vermakelijk deze game, mooie graphics en top actie. De besturing is wel wennen, ik mis een beetje het "balanceren" zoals je doet in bijv. Trials. Op Stadia is het een top ervaring, ook omdat dit crossplatform werkt en daardoor is de playerbase groter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
jonatw schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:45:
Heel vermakelijk deze game, mooie graphics en top actie. De besturing is wel wennen, ik mis een beetje het "balanceren" zoals je doet in bijv. Trials. Op Stadia is het een top ervaring, ook omdat dit crossplatform werkt en daardoor is de playerbase groter.
Heb je landing op manual staan en controls op trickster of steep? Dat maakt het wat minder ssx. Het wordt niet zoals Steep helaas. Je blijft een knopje hebben om mee te remmen.

___
Ik ben nog steeds met veel plezier aan het spelen. Zit bijna op 1000 sterren voor de ultra belangrijke titel: Super duper legend. :) Enige minpunt voor mij is de collision in multiplayer. Eén foutje aan het begin van een race en je zit vast in het middenveld. Verder heb ik, tegen mijn verwachtingen in, veel plezier met de MP races en stunt events.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Top game hoor, heerlijk om bovenaan de berg met je wingsuit naar beneden te gliden en halverwege neer te droppen met je mountain bike om vervolgens verder naar beneden te crossen met wat toffe tricks.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Kwam een lijstje met tricks tegen. Kan soms wel handig zijn bij bepaalde uitdagingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGHgjyOGfnlZRAmkp3Xmme6-5FY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F8mtrExEETWZ7ihVGMuA2lta.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om dit aan de praat te krijgen met een kind account op Xbox? Blijft in een loop bij de initiële Ubisoft connect account creatie.

• Nol_NL

• Nol_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSr6ZePJ8fpDCN9LhdGInmpza1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQd06k06nUS3Nc3t5O2U2eMy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CM_sq7V9sN6ePBV-YdD0ztRKc0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VA4OLMpnjB2MeM025orNgFJN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Zit eraan te denken om deze game nu op te pikken met korting.
Zijn er nog mensen die dit spelen en kunnen aangeven of er online genoeg mensen te vinden zijn?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11:26
daltona schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:19:
Zit eraan te denken om deze game nu op te pikken met korting.
Zijn er nog mensen die dit spelen en kunnen aangeven of er online genoeg mensen te vinden zijn?
Zeker waard om voor een koopje te proberen. Online zijn nog genoeg mensen aanwezig. Je hebt overigens alleen ook genoeg plezier, online races zijn soms best een chaos 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
NtFinshd schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:51:
[...]

Zeker waard om voor een koopje te proberen. Online zijn nog genoeg mensen aanwezig. Je hebt overigens alleen ook genoeg plezier, online races zijn soms best een chaos 8)
Thanks, is nu 25euro voor de ps5. Denk wel dat dat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Heb hem inmiddels gehaald en ben met de introductie bezig. Begrijp ik het nou goed dat iedereen op de piste met een wit poppetje boven zich een echte speler is? Dus geen ai?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:03
daltona schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:30:
Heb hem inmiddels gehaald en ben met de introductie bezig. Begrijp ik het nou goed dat iedereen op de piste met een wit poppetje boven zich een echte speler is? Dus geen ai?
Ja dat klopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daltona
wauw dat is echt supervet. Heb nog niet zo heel veel gespeeld, maar het is gewoon 1 mega grote speeltuin.
Denk dat ik behoorlijk veel plezier aan deze game ga beleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb deze game toen deze net uit was gewonnen voor de ps4 met upgrade naar de ps5 met een red bull actie. Heb ongeveer een uurtje of 5 gespeeld waarna ik d'r game weer verkocht heb.

Als ik nu zie wat er allemaal weer veranderd is moet ik toch kijken of ik hem weer eens met een aanbieding kan aanschaffen voor de ps5.

Wat ik wel gek vind is dat dit eigenlijk een vrij grote game is maar er maar 2 pagina zijn hier op Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue Lightning
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-09 15:50
Online is er nog redelijk veel volk aanwezig. Jammer dat het hier niet echt leeft. De game geeft me echt het gevoel dat ik terug ben op vakantie in de USA. Levensecht nagemaakt en grote map. Stiekem hoop ik nog op nieuwe maps zoals Yellowstone met geisers i.p.v. alleen outfits en gear maar gezien de ontwikkeltijd gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blue Lightning schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:19:
Online is er nog redelijk veel volk aanwezig. Jammer dat het hier niet echt leeft. De game geeft me echt het gevoel dat ik terug ben op vakantie in de USA. Levensecht nagemaakt en grote map. Stiekem hoop ik nog op nieuwe maps zoals Yellowstone met geisers i.p.v. alleen outfits en gear maar gezien de ontwikkeltijd gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren.
Klopt inderdaad. Onderweg zie je nog vrij veel mensen de pistes afgaan etc. Meedoen in de toernooitjes als newbie is ook lastig aangezien de meeste al flink wat gear hebben. Heb hem een tijdje gespeeld maar zal hem een dezer dagen nog eens downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-09 15:50
Zie dit bericht over The Crew:

nieuws: Ubisoft lijkt The Crew te verwijderen uit launchers nu servers offlin...

Zal dit ook het lot zijn van Riders Republic? Zen mode zou offline singleplayer zijn maar toen een paar maanden geleden de server down was kon ik helemaal niets spelen. De laucher gaat niet verder dus offline play lijkt helemaal niet mogelijk ondanks dat er toch een hoop op mijn pc geïnstalleerd is.

Is dit gangbaar bij Ubisoft?
The Crew 2014-2024
Riders Republic 2021-2031?

Ik dacht eindeloos mijn vakantie in Amerikaanse nationale parken te kunnen herbeleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blue Lightning schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 00:20:
Zie dit bericht over The Crew:

nieuws: Ubisoft lijkt The Crew te verwijderen uit launchers nu servers offlin...

Zal dit ook het lot zijn van Riders Republic? Zen mode zou offline singleplayer zijn maar toen een paar maanden geleden de server down was kon ik helemaal niets spelen. De laucher gaat niet verder dus offline play lijkt helemaal niet mogelijk ondanks dat er toch een hoop op mijn pc geïnstalleerd is.

Is dit gangbaar bij Ubisoft?
The Crew 2014-2024
Riders Republic 2021-2031?

Ik dacht eindeloos mijn vakantie in Amerikaanse nationale parken te kunnen herbeleven...
Ik weet het niet. Bij verschillende games is dit natuurlijk al gebeurd. Zo ook bij Driveclub.

Natuurlijk heeft iedereen de kans gehad om The Crew 2 voor een prikkie te kopen. Maw er is allang een vervolg op die game (deel 1) uitgekomen. Riders
republic heeft dit niet. Verder verdienen ze bij RR nog wat centjes met de season pass. Ik wil best geloven dat de servers eens offline gaan. Maar of dat in 2031 al is weet ik niet.

Pagina: 1