Problems Youtube Music en m'n dochter van 14

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs1968
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-08-2024
Goedemorgen,

Hopende het juiste antwoord te vinden hier :-)

Gisteren m'n dochter van 14 op de whatsapp dat ze een melding van Google kreeg dat haar Gmail eind van de maand verwijderd zal worden omdat ze niet oud genoeg is om een zelfstandig account he hebben.

Nu hebben we dat geregeld met instellen via de Family Link app van Google en werkt weer prima. We hebben ook YT premium dus incl. Music en dat werkte altijd prima maar nu heeft ze wel YT maar geen YT Music meer, kan niet meer inloggen :-(

In de Family app kan ik ook alleen instellingen vinden voor YT content...., iemand die mij kan uitleggen wat en waarom eea is veranderd of mis ik iets ?

Alvast hartelijk dank !

Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 13:52
Ik zag deze post en dacht meteen aan de restricties van Google mbt de family link app.

Afbeeldingslocatie: https://piunikaweb.com/wp-content/uploads/2021/04/Children-account-Google-Assisntant-guidelines.jpg

Maar even verder gelezen lijken die restricties alleen te gelden voor kinderen jonger dan 13. Ik zou dan even bekijken of er ergens iets is misgegaan met leeftijdsverificatie/landinstellingen (als je een land hebt ingesteld waar de leeftijd hoger is).

Dat Google nog niet van plan was kinderen toe te laten staat hier uitgebreid beschreven, maar iemand met de leeftijd van 14 zou niet tegen restricties aan moeten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 16:39
In Nederland is de leeftijdsgrens 16 jaar. Voor mijn zoon van 12 heb ik zijn leeftijd op 16 moeten instellen om hem uit Family Link te halen. Dat hebben we vooral gedaan voor restricties als hierboven ook staan.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 13:52
@urk_forever

Goed om te weten, hopelijk heeft de TS er ook wat aan.