Toon posts:

pc-133 EN pc100????

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb een (stom??)vraagje, ik heb net 256 mb Ram gekocht,(lekker goedkoop nu!)en die is pc-133nu had ik in mijn comp al 96 mb zitten en die zijn beide pc-100(32mb+64mb) kan ik die gewoon bijelkaar stoppen of moet ik het moederboard op 100 mhz zetten?mijn mobo is trouwens de MS6199(via)
laat me ff snel weten!

Trouwens heb ik niet echt veel snelheidsverschil gemerkt!!waar kan dat aan liggen???

groeten

Chris

PS als ik verbinding heb gemaakt zie ik af en toe een 'zwaailichtje'bij mij cursor, is dit een virus ofzo, het komt op random momenten opeens erbij!heb al gecheckt, maar geen virus te vinden!

Verwijderd

je had denk ik beter ff kunnen zoeken want er is hier al veel over geweest.. maar om antwoord te geven.. ja PC133 en PC100 kunnen samen in 1 pc.. de PC133 module zou echter wel op dezelfde snelheid van de PC100 modules lopen...

dat je geen prestatie verschil merkt komt denk ik omdat je de hoeveelheid geheugen niet gebruikt..

dat met die cursor.. misschien ooit een cursor installed?? (maybe per ongeluk ofzo?)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Je pc 133 draait gewoon op 100.
Is downwards compatible.
En snelheidswinst hangt van je OS af en hoeveel resources je in gebruik hebt. Heb je meer geheugen nodig dan dat je hebt zou je nu wel wat moeten merken.
Gebruik je heel weinig is het verschil minder.
Maar 96 is opzich niet veel, en 256 er bij moet je over het algemeen wel merken. Maar speel je alleen sollitaire dan niet nee.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 14:20 schreef DarkSide het volgende:
Maar speel je alleen sollitaire dan niet nee.
dus je wilt mij nu gaan vertellen dat ik helemaal geen 512MB DDR nodig heb :? :P

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Stoer alert: Een van mijn PCs (ook wel bekend als het ondergeschoven kind of de vergaarbak) heeft PC66, PC100 en PC133 reepjes vredig in harmonie lopen op 66 Mhz. Downwards compatible is het allemaal.

Yeah well. The Dude abides.

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Lol! Ik vraag me ook af of ik wel een geheugenupgrade nodig had voor mijn freecell verslaving.. >:)
Op zondag 19 augustus 2001 14:23 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

dus je wilt mij nu gaan vertellen dat ik helemaal geen 512MB DDR nodig heb :? :P

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Alleen als je de Geforce 3 versie in 2048x2048 met pixelshaders aan speelt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:05

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 19 augustus 2001 14:27 schreef nicxz het volgende:
Lol! Ik vraag me ook af of ik wel een geheugenupgrade nodig had voor mijn freecell verslaving.. >:)
[..]
Zou het maar wel doen, ik red het nog maar net. Als ik een beetje ver in het potje zit en ik wil een kaart verslepen dan gaat ie al swappen :(

:D

Verwijderd

Volgens mij kun je het beste de oude reepjes eruit halen en alleen je nieuwe 256 MB erin doen.
Omdat je oude reepjes namelijk ouder/kleiner zijn, zijn ze vaak ook langzamer.
Correct me if i'm wrong, ik weet het namelijk niet 100% zeker.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Search en geheugen FAQ :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.