Heb deze week Ziggo mediabox XL binnen gekregen en deze stuurt geluid door naar mijn Sonos Beam. Geluid heeft 1 sec vertraging. Kan hem ook niet optisch aansluiten. Iemand bekend met dit probleem?
Vraag
Alle reacties
Kan je de Sonos beam niet via HDMI ARC op je TV aansluiten? Zo heb ik dat al 2 jaar draaien 
Edit; ik heb overigens geen Ziggo/mediabox , maar dat is alleen een TV ontvanger zover ik weet. Dat staat los van HDMI ARC op je TV.
Edit; ik heb overigens geen Ziggo/mediabox , maar dat is alleen een TV ontvanger zover ik weet. Dat staat los van HDMI ARC op je TV.
[ Voor 43% gewijzigd door BlazeMuis op 22-08-2021 22:00 ]
Je FiPo is een beetje karig in de informatie.. Hoe zit het nu aangesloten? Welke apparaten behalve de genoemden? Zit er een receiver tussen? Welke in- en uitgangen heeft je tv wel?
Oh las hierboven verkeerd. Zit inderdaad op de arc aangesloten (tv). Xbox werkt ook op deze manier zonder probleem
Staat in je Mediaboz Dolby audio aan? Die uitzetten wil nog wel eens helpen.
Heb je toevallig een LG CX? Want die heeft nogal wat issues met sound sync via ARC. Ik heb uiteindelijk besloten de Beam optisch aan te sluiten en toen waren 99% van de issues weg .
Heb je toevallig een LG CX? Want die heeft nogal wat issues met sound sync via ARC. Ik heb uiteindelijk besloten de Beam optisch aan te sluiten en toen waren 99% van de issues weg .
[ Voor 35% gewijzigd door CptMeatball op 01-09-2021 09:11 ]
Pagina: 1