Bekrompen denken!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes2001
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22-08-2021
Beste mensen,

Ik ben Johannes, ik ben 20 jaar oud, ik ben licht autistisch en ik zit met een lastig probleem en dat is dat ik te bang ben dat ik bekrompen oftewel te conservatief denk! Het zit namelijk zo:

Ik was vroeger ooit flink tegen sperma- en eiceldonatie, want ik geloofde dat dit soort dingen onnatuurlijk zijn. Nu ik jaren ouder ben, heb ik er niet echt een probleem meer mee, want ik vind nu spermadonatie seksueel opwindend. Maar toch is dat niet een rationele reden om voor spermadonatie te wezen, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Een andere reden waarom ik denk ik te conservatief denk, is omdat ik de pil voor vrouwen maar een raar idee vind. Ook omdat het niet echt natuurlijk is. Tevens ben ik ook nog eens tegen abortus, de abortuspil en de morning-afterpil, want dat vind ik moord! Ik ben ook tegen een multiculturele samenleving, internationalisme, globalisme en vrije handel, want ik vind dat landen hun eigen cultuur en identiteit moeten beschermen.

Groetjes

Johannes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
En welke discussie wil je voeren met dit topic?

Try SCE to Aux

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 19:07
ImNotnoa schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:57:
En welke discussie wil je voeren met dit topic?
Niet voeren, het slotje komt er vast snel genoeg ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30

Honesty

kattenneus!

Je lijkt me een gezellige vent en een reden om inderdaad tegen donatie te zijn.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Junia schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:57:
[...]

Niet voeren, het slotje komt er vast snel genoeg ;)
Dat zou bekrompen zijn zeg :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Johannes2001 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:55:
ik zit met een lastig probleem en dat is dat ik te bang ben dat ik bekrompen oftewel te conservatief denk!
Je maakt niet duidelijk waarom het een probleem voor je is. Bedenk dat je in sommige landen president kunt worden met jouw denkbeelden.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Johannes2001 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:55:
Beste mensen,

Ik ben Johannes, ik ben 20 jaar oud, ik ben licht autistisch en ik zit met een lastig probleem en dat is dat ik te bang ben dat ik bekrompen oftewel te conservatief denk! Het zit namelijk zo:

Ik was vroeger ooit flink tegen sperma- en eiceldonatie, want ik geloofde dat dit soort dingen onnatuurlijk zijn. Nu ik jaren ouder ben, heb ik er niet echt een probleem meer mee, want ik vind nu spermadonatie seksueel opwindend. Maar toch is dat niet een rationele reden om voor spermadonatie te wezen, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Een andere reden waarom ik denk ik te conservatief denk, is omdat ik de pil voor vrouwen maar een raar idee vind. Ook omdat het niet echt natuurlijk is. Tevens ben ik ook nog eens tegen abortus, de abortuspil en de morning-afterpil, want dat vind ik moord! Ik ben ook tegen een multiculturele samenleving, internationalisme, globalisme en vrije handel, want ik vind dat landen hun eigen cultuur en identiteit moeten beschermen.

Groetjes

Johannes
Stem SGP en je zieltje is gered :X

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:24
Hallo Johannes,

Je hoeft niet meer bang te zijn dat je misschien te bekrompen bent, want dat ben je.

Ik stel voor dat je anderen met rust laat, of ben jij de persoon die de pil, morning-after, abortus ontvangt? Of de persoon die de baby heeft gemaakt?

Ik ben verder benieuwd: wat vind jij precies opwindend aan spermadonatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 21:20

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:20
We hebben nog 222 dagen te gaan voordat het 1 april 2022 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-10 14:02
Een mening hebben is nooit verkeerd. Maar goed, zodra deze mening niet is onderbouwd dan kan niemand hier wat mee. De mening over spermadonatie is natuurlijk gewoon bijzonder te noemen. Denk er eens goed over na en herzie je mening. Doe dit voor alle genoemde punten eens, want volgens mij heb je veel meningen zonder onderliggende redenatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:20
Ik moest dit gewoon nogmaals lezen.

Je klinkt als een extreem rechts aangelegen persoon (beetje incel ook....). Ik kan er serieus niet over uit waarom je dit überhaupt hebt gepost en of jij niet hulpzoekende bent. Misschien handig om met een professioneel iemand te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 11:54
Ik zie het verband tussen het hebben van een vorm van autisme en het hebben van deze denkbeelden niet, althans niet zoals je deze lijkt te suggereren.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ansichtkaart
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-12-2024
en dan komt je sperma terecht bij een lesbisch vluchtelingkoppel, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Bij gebrek aan discussie-waarde én de snelheid waarmee dit topic ontspoort, gaat dit topic op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.