Aan het begin van de zomervakantie heb ik een vervelend ongelukje gehad.
Glas water view om en het water is in de exhaust port van mijn MacBook gelopen.
Super balen natuurlijk, de Macbook direct nog ingeleverd bij de Amac welke hem hebben nagelopen en de complete topcase hebben vervangen (keyboard + accu's).
Best een duur geintje, maar dan hoop je dat je daarna weer vrolijk verder kan.
Helaas merkte ik dat na de reparatie de accu in slaap stand (scherm dicht) flink leegliep.
Dus heb ik hem tot 100% geladen en 's nachts in slaap stand gewacht:
:strip_exif()/f/image/xWzTHU7fLyHr0xGage7Q8Zqa.jpg?f=fotoalbum_large)
Met deze info ben ik terug gegaan naar de Amac waarna ze opnieuw mijn MacBook hebben ingenomen en opnieuw de topcase hebben vervangen.
Je raad het al het probleem is er nogsteeds.
Ik heb nu een account met niets geïnstalleerd en ook iCloud etc. uitgeschakeld waardoor ik zeker weet dat hij niets op de achtergrond aan het doen is en zie dat hij per uur ongeveer 6% accu niveau kwijtraakt.
Natuurlijk ga ik mijn MacBook opnieuw terugsturen want ik heb nog garantie op de reparatie.
Maar hebben jullie nog tips waar het aan kan liggen zodat ik dat mee kan geven bij de reparateur.
Zelf denk ik dat er ergens nog kortsluiting zit oid.,
Ideeën?
Glas water view om en het water is in de exhaust port van mijn MacBook gelopen.
Super balen natuurlijk, de Macbook direct nog ingeleverd bij de Amac welke hem hebben nagelopen en de complete topcase hebben vervangen (keyboard + accu's).
Best een duur geintje, maar dan hoop je dat je daarna weer vrolijk verder kan.
Helaas merkte ik dat na de reparatie de accu in slaap stand (scherm dicht) flink leegliep.
Dus heb ik hem tot 100% geladen en 's nachts in slaap stand gewacht:
:strip_exif()/f/image/xWzTHU7fLyHr0xGage7Q8Zqa.jpg?f=fotoalbum_large)
Met deze info ben ik terug gegaan naar de Amac waarna ze opnieuw mijn MacBook hebben ingenomen en opnieuw de topcase hebben vervangen.
Je raad het al het probleem is er nogsteeds.
Ik heb nu een account met niets geïnstalleerd en ook iCloud etc. uitgeschakeld waardoor ik zeker weet dat hij niets op de achtergrond aan het doen is en zie dat hij per uur ongeveer 6% accu niveau kwijtraakt.
Natuurlijk ga ik mijn MacBook opnieuw terugsturen want ik heb nog garantie op de reparatie.
Maar hebben jullie nog tips waar het aan kan liggen zodat ik dat mee kan geven bij de reparateur.
Zelf denk ik dat er ergens nog kortsluiting zit oid.,
Ideeën?