Kunnen jullie het mogelijk maken om alle biedingen te tonen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 10:03
Sommige tweakers vinden het plezierig om een hoog bod te plaatsen zonder de intentie om de hardware te kopen. Anderen willen afdingen nadat de veiling gesloten is. Tweakers laat niet toe om dergelijke gebruikers te blokkeren op veilingen, en toont slechts de laatste en hoogste biedingen eens de veilig is afgesloten.

Ik zou graag de lagere biedingen zien zodat ik die mensen kan contacteren voor de verkoop, maar dat is niet mogelijk.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bedoel je dit knopje? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzBNEaxtjMSpArKbwIHm1RD6Y1A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wxOkEvtaJwg4X7cYJPZFfVyF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:06

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Dat knopje toont toch niet alles, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
@JRMBelgium Dat zijn toch de biedingen die gedaan zijn op dat moment? Kennelijk zijn in het voorbeeld van mij op het moment van het nemen van de schermafbeelding maar 2 biedingen geweest. Ik heb ook wel eens langere lijstjes gezien waar meerdere biedingen van dezelfde gebruiker op stonden, zoals op Marktplaats ook zo is.

EDIT: Ik moest even zoeken naar een veiling met meerdere biedingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_X2BdNahryj9RysiZM2tpwFyBA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FWbXGbzSGFXAwcRYl0Nzm9u2.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door sypie op 22-08-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Vreemd, ik ben er zeker van dat er meer biedingen waren als dat ik er nu zie staan. Ik zie alleen de laatste 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Het kan best zijn dat bij het laatste voorbeeld iemand tussen de biedingen van @Meesttogb z'n biedingen heeft ingetrokken en dat die van Meesttogb zijn blijven staan. (zou wel de ophoging met €2 per keer verklaren). Misschien dat Meesttogb er iets over kan roepen hoe dit biedproces in elkaar stak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meesttogb
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 25-02 13:46
Ah het geval hier was dat iemand een hoger bod had geplaatst (bijv ophogen tot 150). Tweakers plaatst dan eerst het laagst mogelijke bod (bijv start bedrag van 100 euro, ophoging van 1 euro per keer, dan word er eerst 101 geboden)

Een mede tweaker had dat in dit geval gedaan. Ik ben toen begonnen met bieden (in onze hypothetische situatie 102 euro) en werd direct over boden omdat de andere tweaker een maximum bod van 150 had staan.

Ik heb toen een aantal keer meer proberen te overbieden zonder succes. Vandaar de reeks van biedingen van mij met telkens het verschil van 2.
Pagina: 1