Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
is er visuele schade? Zo nee kun je rustig terug gaan en zeggen dat ie het opeens neit meer deed 
En ik denk niet dat je reisverzekering dat dekt..
TIP: Koop (als je een nieuwe koopt) de Kodak 5000 ofzo iets, die heb ik al vanaf 1 meter laten vallen
en is spatwaterdicht... is ook al ik het water gevallen, doet het nog prima
En ik denk niet dat je reisverzekering dat dekt..
TIP: Koop (als je een nieuwe koopt) de Kodak 5000 ofzo iets, die heb ik al vanaf 1 meter laten vallen
er zit zand tussen alles!
hij kraakt als de pest als je het klepje heen en weer doet...
mischien dat ik en gewoon onder de kraan uitspoel, en dan terug stuur...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
wilde ik net zeggen, afspoelen die handel en goed laten drogen dan. eigenlijk wel een soort oplichting als je er over nadenkt..... of hij is nog nat van binnen, en doet het daarom nietOp zondag 19 augustus 2001 14:18 schreef Dirk-Jan het volgende:
er zit zand tussen alles!
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Als je geen eigen risico hebt.Op zondag 19 augustus 2001 14:42 schreef cyberjoy het volgende:
als je reisverzekering hebt dan word dit vergoed als het goed is..
Ik geef je weinig kans dat ze dat vergoeden.
Je had em ff apart moeten verzekeren, heb ik ook gedaan kost maar 4 tientjes per jaar.
Je had em ff apart moeten verzekeren, heb ik ook gedaan kost maar 4 tientjes per jaar.
Wat blijkt, die verzekeringspolis is door de vriend van mijn nichtje afgesloten.
Ikke hem ff bellen... geeft die mij een nummer. hoeft ik alleen maar ff polisnummer door te geven, en word het vergoed
toch wel hendig dat ik in zo'n klein dorpje woon
(ons kent ons)
Ikke hem ff bellen... geeft die mij een nummer. hoeft ik alleen maar ff polisnummer door te geven, en word het vergoed
toch wel hendig dat ik in zo'n klein dorpje woon
Natuurlijk dekt een reisverzekering zoiets wel.. Daar héb je nou een reisverzekering voor. Dit soort dingen.
Mijn reisverzekering dekt dit soort dingen tot E460 (fl. 1013,-)
camera : 749,-
CFkaart: 169,-
-------------------------- +
totaal : 818,-
mooi is da
camera : 749,-
CFkaart: 169,-
-------------------------- +
totaal : 818,-
mooi is da
Meestal doen ze nu binnenin dit soort apparaatjes een soort van gevalletje wat verkleurt als t in contact met water of iets vloeibaars is gekomen. Zo kan de reparatie meteen zien wanneer t waterschade is, en dat word dus niet vergoed en heb je wel onderzoekskosten aan je broek die soms erg prijzig kan zijn.Op zondag 19 augustus 2001 14:42 schreef Stropdas het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen, afspoelen die handel en goed laten drogen dan. eigenlijk wel een soort oplichting als je er over nadenkt..... of hij is nog nat van binnen, en doet het daarom niet
opsturen is dus op eigen risico
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Pagina: 1