Elk jaar zit ik tijdens Le Mans voor de buis mezelf voor te nemen dat ik hier echt nog eens een keer naartoe wil
(Los van alles wat nu met Corona te maken heeft).
Ik ben als ik het zelf mag zeggen een ervaren GP bezoeker. In mijn jonge jaren zondagbezoeken op Spa en Hockenheim.
De laatste 15 jaar camping: 2x Spa (vr-ma) en 5x Monza (wo-ma).
Tevens doe ik de laatste jaren ook dag bezoeken aan de nurburgring. Lekker wandelen en auto's kijken.
Le Mans is voor mij nieuw.
Hoe zie ik zelf zo'n bezoek?
Het hoeft voor mij niet overdreven lang. Tenzij jullie zeggen dat de dagen vlak voor de start er écht van alles te doen / te zien is.
Ik zou zelf bv vrijdag vertrekken. S middag aankomen op de camping.
Auto parkeren en tentje opzetten.
Vrijdags en zaterdag de omgeving verkennen. Qua ticket denk ik aan General admission
Of is een zitplek het overwegen waard?
Vanaf de start met een stoeltje en goedgevulde rugzak ergens een plekje innemen en genieten.
Af en toe even m'n ogen dicht.
S ochtends een goed ontbijt scoren of op de camping maken.
Rest van de dag de Race afkijken op het circuit en dan wellicht nog nagenieten op een feestje op de camping ( waarvan ik verwacht dat die er vast wel zijn)
Zondagavond naar bed en maandagochtend op het gemakje terug naar huis.
Is dit een haalbare kaart of hebben jullie nog tips /ideeën?
Zijn er mbt GA goede zicht plekken?
Is alles rondom de campings (rood groen blauw) en de paddock goed aan te lopen?
En evt supermarkten in de buurt?
Alvast bedankt voor jullie input
(Los van alles wat nu met Corona te maken heeft).
Ik ben als ik het zelf mag zeggen een ervaren GP bezoeker. In mijn jonge jaren zondagbezoeken op Spa en Hockenheim.
De laatste 15 jaar camping: 2x Spa (vr-ma) en 5x Monza (wo-ma).
Tevens doe ik de laatste jaren ook dag bezoeken aan de nurburgring. Lekker wandelen en auto's kijken.
Le Mans is voor mij nieuw.
Hoe zie ik zelf zo'n bezoek?
Het hoeft voor mij niet overdreven lang. Tenzij jullie zeggen dat de dagen vlak voor de start er écht van alles te doen / te zien is.
Ik zou zelf bv vrijdag vertrekken. S middag aankomen op de camping.
Auto parkeren en tentje opzetten.
Vrijdags en zaterdag de omgeving verkennen. Qua ticket denk ik aan General admission
Of is een zitplek het overwegen waard?
Vanaf de start met een stoeltje en goedgevulde rugzak ergens een plekje innemen en genieten.
Af en toe even m'n ogen dicht.
S ochtends een goed ontbijt scoren of op de camping maken.
Rest van de dag de Race afkijken op het circuit en dan wellicht nog nagenieten op een feestje op de camping ( waarvan ik verwacht dat die er vast wel zijn)
Zondagavond naar bed en maandagochtend op het gemakje terug naar huis.
Is dit een haalbare kaart of hebben jullie nog tips /ideeën?
Zijn er mbt GA goede zicht plekken?
Is alles rondom de campings (rood groen blauw) en de paddock goed aan te lopen?
En evt supermarkten in de buurt?
Alvast bedankt voor jullie input