Ik heb zojuist nieuwe speakers voor in mijn nieuwe woning besteld: 2x Klipsch RP-600M
Ik ben benieuwd of iemand advies heeft voor versterkers/receivers met een goede prijs kwaliteitsverhouding die deze kunnen driven. Ik heb nog een oude Yamaha RX-V440 RDS staan maar ik weet niet of die nog up to snuff is in mn setup.
Kan iemand mij wat advies geven voor goede versterkers tussen de 200-450 euro die mijn speakers tot zijn recht laten komen en een mooie port selectie heeft?
Overigens was ik ook benieuwd of dit soort speakerkabel goed is: Oehlbach Speaker Wire SP-25
Is het een goed idee om banana plugs eraan te monteren?
Ik draai muziek via mijn Raspberry Pi (Volumio/Spotify), mijn platenspeler (Audio Technica LP60) en soms via mijn Macbook.
De volgende versterkers/receivers had ik al naar gekeken:
- IOTAVX SA3 (hier ben ik het meest benieuwd naar)
- NAD C 316BEE V2
- Cambridge AXA35
- Vista Spark 2
Dankjewel voor het lezen en als ik nog wat info moet geven, vraag maar raak
Ik ben benieuwd of iemand advies heeft voor versterkers/receivers met een goede prijs kwaliteitsverhouding die deze kunnen driven. Ik heb nog een oude Yamaha RX-V440 RDS staan maar ik weet niet of die nog up to snuff is in mn setup.
Kan iemand mij wat advies geven voor goede versterkers tussen de 200-450 euro die mijn speakers tot zijn recht laten komen en een mooie port selectie heeft?
Overigens was ik ook benieuwd of dit soort speakerkabel goed is: Oehlbach Speaker Wire SP-25
Is het een goed idee om banana plugs eraan te monteren?
Ik draai muziek via mijn Raspberry Pi (Volumio/Spotify), mijn platenspeler (Audio Technica LP60) en soms via mijn Macbook.
De volgende versterkers/receivers had ik al naar gekeken:
- IOTAVX SA3 (hier ben ik het meest benieuwd naar)
- NAD C 316BEE V2
- Cambridge AXA35
- Vista Spark 2
Dankjewel voor het lezen en als ik nog wat info moet geven, vraag maar raak