Selectie op frontpanel USB-c aansluiting onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:21

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
Graag zou ik in de moederbord sectie een mogelijkheid zien om te filteren op USB-c headers zodat ik ook daadwerkelijk relevantie resultaten zie voor gebruik in een kast met USB-c aan de voorzijde. Als dit er wel zit hoor ik graag waar dat vinkje zit :)

Beste antwoord (via Firestorm op 23-08-2021 11:45)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Firestorm Bij moederborden maken wij inderdaad nog geen onderscheid tussen headers en 'echte' aansluitingen. De categorie moederborden staat op de nominatie voor een broodnodige overhaul, waar we onder andere de aansluitingen willen aanpakken. De hoop is daar binnenkort mee te kunnen beginnen, aangezien het (voor)onderzoek nog moet starten, durf ik niet aan te geven hoe lang het zal gaan duren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 12:24

GforceNL

Out of memory....

Heeft dat niet met de kast te maken en niet zo zeer het moederbord?

Bij de behuizingen werkt dit in ieder geval prima.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:21

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
Het is dan wel handig als je het ook daadwerkelijk aan kan sluiten. Bij de kast inderdaad geen probleem om te filteren, bij moederborden zie ik de optie niet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Firestorm Bij moederborden maken wij inderdaad nog geen onderscheid tussen headers en 'echte' aansluitingen. De categorie moederborden staat op de nominatie voor een broodnodige overhaul, waar we onder andere de aansluitingen willen aanpakken. De hoop is daar binnenkort mee te kunnen beginnen, aangezien het (voor)onderzoek nog moet starten, durf ik niet aan te geven hoe lang het zal gaan duren.