Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-10 21:36
Mijn vraag
Ik wil wanneer het wordt uitgezonden 4k voetbalwedstrijden kijken. Wat moet ik hiervoor doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik snap niet waarom kanaal 225 geen beeld geeft.

Ik heb:
1) ziggo complete (internet + tv+ bellen)
2) een 4k tv (Samsung Q90T)
3) een hd media box zie foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y0KbpHcQrO7-6Ot-QxOaH-yDTO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3W25RMiz0sLNJ2SyCIMb0hoO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ek-6lnJvthRG0Bnl22iyMhdZIDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jlrlnGnPZojzRU5fyJLB5jn5.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ziggo website, google maar kom er niet uit.

Alvast bedankt voor het meedenken

Beste antwoord (via MetalSonic op 24-08-2021 15:08)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MetalSonic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:58:
[...]
en een media box next heb je dus nodig voor 4k tv wanneer dat wordt uitgezonden uiteraard, ok ik denk dat ik het nu begin door te krijgen. Zit ondertussen ook op ziggo.nl en zie dat als ik mijn tv abbo wijzig naar tv complete ik dan ook een media box next thuis krijg
Enkel via een Next idd. Een andere 4k Ziggo geschikte decoder kan niets met de door Ziggo aangeboden 4k/UHD/UHD ESPN zenders (ESPN haal ik apart aan omdat ze dat weliswaar UHD noemen maar dat betreft een 1080p signaal met HDR).

Testing, one, two ...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MobileMan82
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-10 08:43
Je kan enkel 4K kijken met de mediabox next. Je huidige mediabox is hier niet voor geschikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
MobileMan82 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:54:
Je kan enkel 4K kijken met de mediabox next. Je huidige mediabox is hier niet voor geschikt
Ik dacht dat de hd vermelding 4k was. Jammer.

Hoe kom ik aan een mediabox next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:03

Pierre

Van nature lui!

MetalSonic schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Ik dacht dat de hd vermelding 4k was. Jammer.

Hoe kom ik aan een mediabox next?
Door een ander abonnement te nemen bij Ziggo.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:19
Met een complete abo moet je ook 4K kunnen kijken.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1#pakketten

Wellicht modem laten omruilen voor de next?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:29

remco_k

een cassettebandje was genoeg

MetalSonic schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Ik dacht dat de hd vermelding 4k was.
Ter info;
HD staat voor 2K.
UHD staat voor 4K.

[ Voor 9% gewijzigd door remco_k op 21-08-2021 20:15 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
sinasappel schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:08:
Met een complete abo moet je ook 4K kunnen kijken.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1#pakketten

Wellicht modem laten opruimen voor de next?
Ik zal maandag eens met Ziggo bellen. Slecht van ze dat ze mij hier niet over benaderd hebben. Ik heb al twee jaar het ziggo complete + espn complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:14

FeaR

In GoT we trust

MetalSonic schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Ik zal maandag eens met Ziggo bellen. Slecht van ze dat ze mij hier niet over benaderd hebben. Ik heb al twee jaar het ziggo complete + espn complete
Omdat de Mediabox Next nog niet zo veel aanwezig is dat Ziggo deze preventief/op voorhand gaat vervangen/uitgeven. Voorheen kreeg je de Next allen bij het "Max" abonnement. Zo te zien is dat nu ook één stapje lager bij "Complete". Let wel dat de kans groot is dat je voor een Mediabox Next meer mag betalen in de maand dan wat je nu hebt staan. Mijn ouders betalen 5 euro meer ten opzichte van een Ziggo Horizon en dat is al een hoger model dan wat jij hebt staan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:47:
[...]

Je verhaal lijkt ook niet helemaal te kloppen. Ik twijfel er ten zeerste aan of je een TV Complete abonnement hebt. TV Complete werd/wordt doorgaans met een Mediabox XL of Next geleverd. Jouw foto toont een Pace DCR-7111. Deze werd nog niet zo heel lang geleden geleverd met TV Start. Misschien heb je Internet Complete en TV Start? Zoals @FeaR en @Pierre aangeven zal je een ander pakket moeten nemen. Houd rekening met een hogere prijs en een nieuw jaarcontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Jay-B schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:05:
[...]

Je verhaal lijkt ook niet helemaal te kloppen. Ik twijfel er ten zeerste aan of je een TV Complete abonnement hebt. TV Complete werd/wordt doorgaans met een Mediabox XL of Next geleverd. Jouw foto toont een Pace DCR-7111. Deze werd nog niet zo heel lang geleden geleverd met TV Start. Misschien heb je Internet Complete en TV Start? Zoals @FeaR en @Pierre aangeven zal je een ander pakket moeten nemen. Houd rekening met een hogere prijs en een nieuw jaarcontract.
Ik heb een Ziggo complete (internet + tv + bellen) maar binnen tv heb ik denk ik één van de goedkopre pakketten ondanks dat ik extra dingen heb (movies en series en espn complete)

dit zie ik in mijn ziggo:
NaamTV StandardOnline TV kijkenZiggo GOZenders80+ 36 Bekijk zenderoverzichtExtra zendersextra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L, ESPN Compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MetalSonic schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 23:07:
[...]
Ik heb een Ziggo complete (internet + tv + bellen) maar binnen tv heb ik denk ik één van de goedkopre pakketten ondanks dat ik extra dingen heb (movies en series en espn complete)

dit zie ik in mijn ziggo:
NaamTV StandardOnline TV kijkenZiggo GOZenders80+ 36 Bekijk zenderoverzichtExtra zendersextra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L, ESPN Compleet
Dat lijkt niet het standaard Complete abonnement te zijn; https://www.ziggo.nl/alles-in-1/complete

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
hardware-lover schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:21:
[...]

Dat lijkt niet het standaard Complete abonnement te zijn; https://www.ziggo.nl/alles-in-1/complete
Pakket is al iets van 2 jaar en qua tv heb ik
Televisie
TV START
Dit pakket heb je nu
Gratis Ziggo Sport
80+ zenders
Online tv-kijken
Terugkijken
Mediabox

vind het maar chaotisch allemaal, maar ik denk dat tv start ervoor zorgt dat ik geen media box nex hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MetalSonic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:48:
[knip]
vind het maar chaotisch allemaal, maar ik denk dat tv start ervoor zorgt dat ik geen media box nex hebt.
Dat is zeker, je hebt minimaal TV Complete nodig voor een Mediabox Next.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
hardware-lover schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

Dat is zeker, je hebt minimaal TV Complete nodig voor een Mediabox Next.
en een media box next heb je dus nodig voor 4k tv wanneer dat wordt uitgezonden uiteraard, ok ik denk dat ik het nu begin door te krijgen. Zit ondertussen ook op ziggo.nl en zie dat als ik mijn tv abbo wijzig naar tv complete ik dan ook een media box next thuis krijg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:44
remco_k schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:15:
[...]

Ter info;
HD staat voor 2K.
UHD staat voor 4K.
Nee. HD = High Definition. AKA 1920 x 1080 pixels
2k = 2,048 x 1,080 pixels

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MetalSonic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:58:
[...]
Enkel via een Next idd. Een andere 4k Ziggo geschikte decoder kan niets met de door Ziggo aangeboden 4k/UHD/UHD ESPN zenders (ESPN haal ik apart aan omdat ze dat weliswaar UHD noemen maar dat betreft een 1080p signaal met HDR).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Bedankt voor jullie reacties :) dit is ook weer opgelost! ben benieuwd hoe de media box next is. Weet dat mijn huidige mediabox traag was en ik de opneem en pauzeer functies wel miste. Eens kijken hoe dat straks gaat
Pagina: 1