Mijn wensenlijst:
Ik heb reeds een Samsung Evo NVME 2TB SSD gekocht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem staat 24/7 aan om crypto-transacties te valideren (zogenaamd staken). Dit is intensief voor de SSD en voor het werkgeheugen. Voor wat betreft CPU benchmark is de gemiddelde load een score van 5000, er wordt 7000 geadviseerd voor enige future proofing. GPU is niet nodig.
Ik ga verder niets anders doen op de pc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid is belangrijk, aangezien de pc in een kamer komt te staan waar ook weleens gewerkt wordt of muziek gemaakt wordt op een klassiek instrument.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben met name benieuwd of ik onderdelen heb geselecteerd die A) niet compatible zijn met elkaar en B ) of ik ergens een betere keuze kan maken die maar relatief weinig budgetstijging veroorzaakt.
Bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78, Q0) Tray | € 183,45 | € 183,45 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B560M DS3H | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i Bruin | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 71,- | € 71,- |
| Totaal | € 516,20 | |||
Ik heb reeds een Samsung Evo NVME 2TB SSD gekocht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem staat 24/7 aan om crypto-transacties te valideren (zogenaamd staken). Dit is intensief voor de SSD en voor het werkgeheugen. Voor wat betreft CPU benchmark is de gemiddelde load een score van 5000, er wordt 7000 geadviseerd voor enige future proofing. GPU is niet nodig.
Ik ga verder niets anders doen op de pc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid is belangrijk, aangezien de pc in een kamer komt te staan waar ook weleens gewerkt wordt of muziek gemaakt wordt op een klassiek instrument.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben met name benieuwd of ik onderdelen heb geselecteerd die A) niet compatible zijn met elkaar en B ) of ik ergens een betere keuze kan maken die maar relatief weinig budgetstijging veroorzaakt.
Bedankt!