Na 9 jaar trouwe dienst begint mijn computer nu kuren te krijgen. De helft van m'n geheugen is overleden dus heb nu nog maar 4 GB over
Tijd voor een nieuwe
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis, tuin en keuken gebruik + de mogelijkheid om op 1080 resolutie te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum inclusief assemblage (dat heb ik in het verleden wel zelf gedaan maar laat ik nu graag doen) is 1500 euro. Als het goedkoper kan is dat natuurlijk mooi
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik mee. Interne componenten zijn allemaal te oud dus die gaan niet mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit systeem voldoet voor de komende jaren, Past alles zo goed bij elkaar?
Wat betreft de GPU heb ik gekeken naar de ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger D 8GB OC & ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger Pro 8GB OC, maar afgezien van de afmeting weet ik niet goed of er verschillen zijn. Is de ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger Pro 8GB OC de meerprijs waard of niet?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis, tuin en keuken gebruik + de mogelijkheid om op 1080 resolutie te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum inclusief assemblage (dat heb ik in het verleden wel zelf gedaan maar laat ik nu graag doen) is 1500 euro. Als het goedkoper kan is dat natuurlijk mooi
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik mee. Interne componenten zijn allemaal te oud dus die gaan niet mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit systeem voldoet voor de komende jaren, Past alles zo goed bij elkaar?
Wat betreft de GPU heb ik gekeken naar de ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger D 8GB OC & ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger Pro 8GB OC, maar afgezien van de afmeting weet ik niet goed of er verschillen zijn. Is de ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger Pro 8GB OC de meerprijs waard of niet?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 202,07 | € 202,07 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B560M Aorus ELITE | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6600 XT Challenger D 8GB OC | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart | € 86,16 | € 86,16 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Rood) | € 39,43 | € 39,43 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 72,71 | € 72,71 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Totaal | € 1.174,12 | |||
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life