Lol zit ff verder te lezen. Nu de taliban kaboel heeft overgenomen

. Wat heeft de taliban van doen in dit hele verhaal.
Google is nooit een gewone browser geweest. Google is altijd een zoekmachine geweest.
Chrome is veel later gekomen.
Chronium, de onderliggende laag van Chrome is door bijna alle grote browsers geïntegreerd. Net als de Apple kit die Apple beschikbaar heeft gemaakt voor browsers
Als je dus afstapt van Chrome, zou je eigenlijk moeten kijken naar browsers zonder chronium.
Heel veel diensten zoals bv hier de waterschappen. Gebruiken o.a. MS sharepoint online om bv waterstanden door te geven. Zo zijn er tal van bedrijven zorg verzekeraars, banken, enz die jouw gegevens opslaan in een cloud omgeving van MS Google of andere grote spelers.
Dat je geen MS account wil hebben of google, Facebook. Prima. Maar wat je wil bereiken valt onder aluminium hoedjes. Dan kan je beter je aop door knippen en je huis beschermen tegen groene mannetjes.
In ben ook op m’n privacy gesteld niet iedereen hoeft alles van mij te weten wat ik doe of uitspook. Maar er zit een grens aan, de grens bepaal je gedeeltelijk zelf. Andere deel is verplichte kost. Hoe je daarmee omgaat is logisch redeneren. Ga je alle in jouw bewoording “terreur” organisaties afsluiten. Google MS Amazon enz. Dan ben ik bang dat je niet verder kan komen dan alleen je eigen lokale netwerk en je zelf van het internet moet afsluiten. Geen telefoon abonnement nemen en zeker niet aanmelden bij bv social media omgevingen zoals tweakers.
A Soldiers manual and a pair of boots.