Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goede speaker of set speakers.
Wat is je budget?
Niet meer dan 800 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Thuis feestjes te organiseren, of wat achtergrondmuziek te spelen wanneer dat niet het geval is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al en JBL boombox 2 gekocht, maar plan om die te retourneren. Ik vind het zeker geen slechte speaker, maar ik vind hem aan de dure kant. Ik zoek een speaker (set) waarbij je de bas echt kan voelen.
Mijn goedkopere PC speakers (Logitech Z623) doen dit al beter.
Bij de boombox kan ik al niet echt die bas "voelen". Ik ben dan hier terecht gekomen: https://www.bax-shop.be/n...speakerset-10a-12sa-3560w maar die zit eigenlijk al boven budget en lijkt overkill. Ik denk dat ik vooral echt een subwoofer nodig heb. Ik heb ook mijn bedenkingen bij sommige van de reviews die stellen dat er ruis is op laag niveau.
Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik denk echt dat ik voor een 500 euro een degelijke speaker set zou moeten kunnen vinden. Ik denk dat 2.1 daarbij het beste aansluit op mijn noden.
Extra info:
Ik ben op zoek naar een goede speaker of set speakers.
Wat is je budget?
Niet meer dan 800 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Thuis feestjes te organiseren, of wat achtergrondmuziek te spelen wanneer dat niet het geval is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al en JBL boombox 2 gekocht, maar plan om die te retourneren. Ik vind het zeker geen slechte speaker, maar ik vind hem aan de dure kant. Ik zoek een speaker (set) waarbij je de bas echt kan voelen.
Mijn goedkopere PC speakers (Logitech Z623) doen dit al beter.
Bij de boombox kan ik al niet echt die bas "voelen". Ik ben dan hier terecht gekomen: https://www.bax-shop.be/n...speakerset-10a-12sa-3560w maar die zit eigenlijk al boven budget en lijkt overkill. Ik denk dat ik vooral echt een subwoofer nodig heb. Ik heb ook mijn bedenkingen bij sommige van de reviews die stellen dat er ruis is op laag niveau.
Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik denk echt dat ik voor een 500 euro een degelijke speaker set zou moeten kunnen vinden. Ik denk dat 2.1 daarbij het beste aansluit op mijn noden.
Extra info:
- Volume: het moet niet zo hard dat je het 500m verder nog kan horen. Ik wil vooral genoeg bas, en daarbij ook mooi geluid (dus geen geruis of gekraak)
Het volume van de boombox was wel voldoende, maar beetje harder mag.
- Locatie: voornamelijk in een ruimte van ongeveer 70m2, binnen. Maar de optie om ze buiten te gebruiken zou leuk zijn. (ik woon vrijstaand)
- Aantal personen: in de meeste gevallen is dit maar voor een 10-tal personen. Bij een tuinfeestje kan het wel al eens meer zijn richting 30.
- Zo portable als de boombox is zeker niet nodig, maar opnieuw is het wel leuk als ik ze even buiten kan installeren. Als dat met een verlengsnoer moet, geen probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door wwx op 20-08-2021 10:36 ]