|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Vraag
Alle reacties
Als je hier het antwoord niet krijgt, vraag het bij de chat die ook opent op die pagina
Ey!! Macarena \o/
er verschijnt op een gegeven moment 2 sterren rechtsboven het gesprek. MP beslist zelf wanneer je elkaar mag oordelen. dus je kan niet zomaar beoordelen. je moet wachten. dit kan soms dagen duren. het gekke is dat je soms helemaal niet die mogelijkheid krijgt.evilution schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:28:
Mijn vraag:
Hoe kan ik iemand beoordelen op Marktplaats?
Achtergrond:
Ik heb op MP wat aankopen gedaan. Ik wil deze verkopers graag beoordelen, en ook een beoordeling ontvangen, maar zie in de app alleen mogelijkheden om beoordelingen te bekijken, maar niet om te maken. De transacties zijn via DM tot stand gekomen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
MP app Android.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Rondgezocht in de app.
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 19-08-2021 17:35 ]
Kun je dat soort vragen niet beter bij de beheerders van Marktplaats gaan stellen? Of post jij op Marktplaats ook de vraag waar je op V&A / Tweakers.Net een beoordeling achter mag gaan laten ....evilution schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:28:
Mijn vraag:
Hoe kan ik iemand beoordelen op Marktplaats?
Achtergrond:
Ik heb op MP wat aankopen gedaan. Ik wil deze verkopers graag beoordelen, en ook een beoordeling ontvangen, maar zie in de app alleen mogelijkheden om beoordelingen te bekijken, maar niet om te maken. De transacties zijn via DM tot stand gekomen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
MP app Android.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Rondgezocht in de app.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Meh, ik pleur het op een site waar ik vertrouwd mee ben en die nota bene een Shopping Forum heeft. Bovendien geen zin me te verdiepen in MP-forum of zo. Ik verwacht hier ook betere antwoorden, zoals hierboven al een paar gegeven.Will_M schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:37:
[...]
Kun je dat soort vragen niet beter bij de beheerders van Marktplaats gaan stellen? Of post jij op Marktplaats ook de vraag waar je op V&A / Tweakers.Net een beoordeling achter mag gaan laten ....
En tweaker.net/DPG wil ook graag dat je gratis content levert
[ Voor 5% gewijzigd door evilution op 19-08-2021 17:43 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.