Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De desktop zal voornamelijk gebruikt worden om foto's op te bewerken in Lightroom Photoshop en LopazLab plugin's. Daarnaast zal ik er ook op mailen en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van een bedrag zo rond de €1000. iets meer is geen probleem, minder altijd leuk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, los van mijn huidige monitoren, printer en een losse USB hardeschijf niet
En (niet hier te vinden) een Huion Kamvas Pro 16
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In elk geval twee video aansluitingen, liefst twee keer HDMI anders 1xHDMI en 1X DVI-D.
Verder vraag ik me af of de hieronder opgenomen video kaart wel nodig is, de meest geschikte is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het nieuwe systeem moet iig draaien onder windows, vanwege de programma's die ik nu al gebruik.
Verder wil ik graag dat op deze PC Photoshop en lightroom soepel draaien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een liggende kast. Verder moet het een stille PC worden, hij komt in de woonkamer te staan
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de gekozen componenten goed gekozen zijn gelet op het gebruiksdoel. En ik zou ook graag willen weten of er betere, geschiktere componenten zijn i.p.v. de gekozen componenten.
Tenslotte wil ik graag weten of de gekozen componenten een goede samenstelling zijn.
Zoals gezegd zijn alternatieven en aanvullingen meer dan welkom
De desktop zal voornamelijk gebruikt worden om foto's op te bewerken in Lightroom Photoshop en LopazLab plugin's. Daarnaast zal ik er ook op mailen en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van een bedrag zo rond de €1000. iets meer is geen probleem, minder altijd leuk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, los van mijn huidige monitoren, printer en een losse USB hardeschijf niet
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Externe harde schijven | LaCie Rugged Mini 2TB Oranje | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Monitoren | Eizo FlexScan EV2450 Zwart | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Printers | Brother MFC-J5620DW | € 0,- | € 0,- |
| Totaal | € 379,95 | |||
En (niet hier te vinden) een Huion Kamvas Pro 16
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In elk geval twee video aansluitingen, liefst twee keer HDMI anders 1xHDMI en 1X DVI-D.
Verder vraag ik me af of de hieronder opgenomen video kaart wel nodig is, de meest geschikte is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het nieuwe systeem moet iig draaien onder windows, vanwege de programma's die ik nu al gebruik.
Verder wil ik graag dat op deze PC Photoshop en lightroom soepel draaien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een liggende kast. Verder moet het een stille PC worden, hij komt in de woonkamer te staan
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de gekozen componenten goed gekozen zijn gelet op het gebruiksdoel. En ik zou ook graag willen weten of er betere, geschiktere componenten zijn i.p.v. de gekozen componenten.
Tenslotte wil ik graag weten of de gekozen componenten een goede samenstelling zijn.
Zoals gezegd zijn alternatieven en aanvullingen meer dan welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-11700 Boxed | € 324,99 | € 324,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock B560M PRO4 | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GT 1030 2GH LP OC | € 125,73 | € 125,73 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (SMR, 256MB cache, 5400rpm), 4TB | € 77,10 | € 77,10 |
| 1 | Controllers | Delock PCI Express Card > 4 x USB 3.0 | € 27,41 | € 27,41 |
| 1 | Behuizingen | Silverstone Grandia GD06B | € 126,98 | € 126,98 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2666C16 | € 130,68 | € 130,68 |
| 1 | Optische drives | LG GH24NSD1 | € 16,99 | € 16,99 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 86,94 | € 86,94 |
| Totaal | € 1.152,46 | |||