Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
VFX en 3D development
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een 1300 euro zonder grafische kaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS TUF RTX 3080 OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie systeem onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct
Ga je overklokken?
Niet direct
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou willen vragen of ik bij dit systeem voor bepaalde verrassingen kom te staan omdat er misschien dingen niet goed samenwerken?
Ik heb gelezen dat het misschien mogelijk is dat ik de bios moet updaten voordat dit werkt met deze CPU?
Wat met het geheugen? Ik las bij de reviews dat hier in het bios ook dingen voor aangepast dienen te worden?
Zijn er verder nog onderdelen waar ik beter wat bij stil sta en eventueel alternatieven voor zoek omdat deze misschien niet goed samenwerken?
Alvast bedankt,
Moody
VFX en 3D development
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een 1300 euro zonder grafische kaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS TUF RTX 3080 OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie systeem onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 544,- | € 544,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte Aorus P850W | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 1TB (zonder heatsink) | € 179,95 | € 179,95 |
| Totaal | € 1.243,39 | |||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct
Ga je overklokken?
Niet direct
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou willen vragen of ik bij dit systeem voor bepaalde verrassingen kom te staan omdat er misschien dingen niet goed samenwerken?
Ik heb gelezen dat het misschien mogelijk is dat ik de bios moet updaten voordat dit werkt met deze CPU?
Wat met het geheugen? Ik las bij de reviews dat hier in het bios ook dingen voor aangepast dienen te worden?
Zijn er verder nog onderdelen waar ik beter wat bij stil sta en eventueel alternatieven voor zoek omdat deze misschien niet goed samenwerken?
Alvast bedankt,
Moody