Oude schermafbeelding Joomla!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het valt mij stiekem elke keer op dat de afbeelding bij "Joomla!" in de pricewatch echt heel heel oud is. Het is een screenshot van versie 1.5 en die is al lang met pensioen. Daarnaast staan er oude stoffige logos waarvan je de pixels kunt tellen. Bij de update nieuwsberichten staat er altijd een linkje naar toe:
downloads: Joomla! 4.0 / 3.10

Misschien tijd voor een kleine update? :)

[ Voor 29% gewijzigd door n9iels op 19-08-2021 14:05 ]

Beste antwoord (via n9iels op 20-08-2021 09:13)

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Heb het productimage maar vervangen door het logo en alle andere screenshots verwijderd.
Dan staat er iig geen oude content meer zichtbaar.

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je zelf een beter screenshot en logo hebt kun je die insturen via de knop 'product verbeteren' onderaan pricewatch: Joomla!. :)
Bij het tweede scherm kun je gewoon alles in het opmerkingenveld onderaan kwijt.

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 19-08-2021 15:40 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zie geen optie om daar afbeeldingen in te sturen volgens mij. Of mis ik iets?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dirk schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:40:
Als je zelf een beter screenshot en logo hebt kun je die insturen via de knop 'product verbeteren' onderaan pricewatch: Joomla!. :)
Afbeeldingen toevoegen kan toch alleen bij het aanmaken van een product, niet het wijzigen ervan? Tenzij je linkjes in het opmerkingenveld bedoelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 19-08-2021 17:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dirk
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je kunt inderdaad gewoon linkjes droppen in het opmerkingenveld, voor het uploaden van afbeeldingen is er geen voorziening.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Heb het productimage maar vervangen door het logo en alle andere screenshots verwijderd.
Dan staat er iig geen oude content meer zichtbaar.
Pagina: 1