In ieder geval alvast bedankt voor degene die willen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en programmeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De voeding, waterkoeling en werkgeheugen wil ik meenemen als dat kan. Ook heb ik RTX 3070TI Founders Edition tweedehands (bijna) gekocht.
Wat verwacht je van ons?
1. Ik zou graag willen weten of deze samenstelling (lijst onderaan), goed op elkaar afsluit. Is de voeding genoeg bijvoorbeeld? En klopt de combinatie CPU-moederbord en CPU-GPU?
2. Ik heb nooit echt last gehad van temperaturen in m'n huidige PC met deze waterkoeling. Is het verstandig deze mee te nemen. Of zijn er betere opties voor rond de 90 euro?
3. Vergeet ik iets?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en programmeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De voeding, waterkoeling en werkgeheugen wil ik meenemen als dat kan. Ook heb ik RTX 3070TI Founders Edition tweedehands (bijna) gekocht.
Wat verwacht je van ons?
1. Ik zou graag willen weten of deze samenstelling (lijst onderaan), goed op elkaar afsluit. Is de voeding genoeg bijvoorbeeld? En klopt de combinatie CPU-moederbord en CPU-GPU?
2. Ik heb nooit echt last gehad van temperaturen in m'n huidige PC met deze waterkoeling. Is het verstandig deze mee te nemen. Of zijn er betere opties voor rond de 90 euro?
3. Vergeet ik iets?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 284,95 | € 284,95 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid 240 | € 72,15 | € 72,15 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 PCIe 3.0 NVMe M.2 SSD 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
| Totaal | € 730,80 | |||