CSS snippets werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-10 10:27
Beste devs, kan het zijn dat jullie recent iets hebben gedaan wat invloed kan hebben op de CSS snippets?
Want bij mij lijken ze niet meer te werken, terwijl ze nog wel allemaal aanstaan in mijn instellingen. Ik weet niet goed hoe ik hier screenshots van kan maken om te laten zien wat er gebeurd is. Wat ik wel weet is dat het gisteravond nog gewoon werkte en nu niet meer.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Werkt hier nog prima. Misschien goed om dus wat meer info te geven over specifiek jouw situatie. Browser, plugins, gebruikte snippets, etc. Best kans dat een plugin de boel blokkeert.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Bij mij werken ze ook gewoon, heb je gisteren toevallig een nieuwe snippet aangezet, misschien dat er in eentje een foutje zit?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seslUVp-k7vz8IKybl_NmZkrHw0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/frKWxTFxxjTWU5MwIGrR8Ug2.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je dat vinkje wel ook aan staan?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Pompi
F_J_K schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:47:
Werkt hier nog prima. Misschien goed om dus wat meer info te geven over specifiek jouw situatie. Browser, plugins, gebruikte snippets, etc. Best kans dat een plugin de boel blokkeert.
Firefox, Noscript, Ghostery, HTTPS everywhere.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Verberg carrière menu
Externe links op forum markeren
Verberg footer
Spoilers tonen bij mouse-over
Verberg "word abonnee" button in header
Verberg "related jobs"
Verberg nieuwsbrief aanmelding op frontpage
[fp] Verberg "IT Banen" onder nieuwsartikelen en op de FP
Uitschakelen Tracker
IT banen weg
Tweakers Perfect Dark
Multiposts ook donker
Nieuwe, lokale advertentie verbergen
IThom schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:49:
Bij mij werken ze ook gewoon, heb je gisteren toevallig een nieuwe snippet aangezet, misschien dat er in eentje een foutje zit?
Nee niks gedaan. Niks geupdate of aangepast sinds gisteravond, daarom dacht ik dat er achter de schermen misschien is gebeurd was
Yes, die staat aan. Zoals hierboven ook gezegd, heb ik niks gedaan tussen gisteravond en nu. Gister ook alleen op forum gezeten en meer niet.

Als ik naar de FP ga, op huidig tabblad zie ik het wel gewoon met de snippets aan. Maar als ik rechtermuisklik op logo en dan nieuw tabblad geeft hij FP zonder snippets weer. Rest van de site doet hij hoe dan ook zonder. Dus vermoed dat FP op dit tabblad gewoon nog in de cache zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 19-08-2021 13:13 ]

• Pompi
Huh?? Opeens werken ze weer op sommige tabbladen.

Edit: Begrijp er niks meer van, lijkt weer normaal te zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Pompi op 19-08-2021 13:18 ]

Pagina: 1