[Feature-request] Langere "korte" reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 20:12
Ik erger me soms aan het limiet van 50 woorden op korte reviews, maar heb ook geen zin om een volledige review te schrijven.

Nu snap ik dat ergens de grens getrokken moet worden, maar op 50 woorden krijg ik het niet voor elkaar om kort mijn mening te geven (of additionele informatie over iets te beschrijven). Met iets als 100 woorden, of 120 woorden lijkt me dit beter geschikt. Blijft de review toch kort, zonder dat ik extreem eenzijdig hoef te typen

Nu weet ik dat ik ook een "uitgebreide" review kan schrijven, maar ik heb niet altijd zin om alle sliders in te vullen. Daarnaast krijg ik dan een vervelende overlap van dat ik ineens minimaal 100 woorden moet schrijven in het uitgebreide veld naast het korte veld.
Hierdoor doe ik dit vaak niet, terwijl ik in een paar reviews prima erg nuttige informatie had kunnen zetten. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling? :?

Is dit iets wat overwogen kan worden? Ik kan namelijk niet geloven dat in een review van 50 woorden er enige nuance toegepast kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

50 lijkt mij inderdaad wel erg kort, ik zou zelfs kiezen om gewoon Twitter achterna te gaan en zelfs 280 karakters toe te staan. Dat is behapbaar voor de meeste mensen.

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 20:12
Bensimpel|IA schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 11:17:
50 lijkt mij inderdaad wel erg kort, ik zou zelfs kiezen om gewoon Twitter achterna te gaan en zelfs 280 karakters toe te staan. Dat is behapbaar voor de meeste mensen.
Ik zie dan liever iets als 500 karakters, 50 worden vertalen zich vaak naar 240-300 karakters. Met 500 zouden we al sneller in de buurt van de 100 woorden kunnen komen.

Voorbeeld hier van is bijvoorbeeld mijn review van de Threadriper 3960X: productreview: AMD Ryzen Threadripper 3960X Boxed review door smiba (exact 50 woorden met wat hier en daar veranderen)

Hier zou ik graag nog even snel power draw en clockspeeds aan willen toevoegen. (En dat deze CPU op undervolt met het inleveren van 0.3Ghz extreem efficiënt draait op full load)
Dit kan prima in ~30-40 extra woorden en dan voelt het voor mij alsof de review wel klaar is

Tweakers kan zelf waarschijnlijk ook onderzoeken of er interesse zou zijn in meer woorden, vraag me af hoe veel procent van de korte reviews 48 woorden of meer gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door smiba op 19-08-2021 11:23 ]

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

smiba schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 11:21:
[...]

Ik zie dan liever iets als 500 karakters, 50 worden vertalen zich vaak naar 240-300 karakters. Met 500 zouden we al sneller in de buurt van de 100 woorden kunnen komen.

Voorbeeld hier van is bijvoorbeeld mijn review van de Threadriper 3960X: productreview: AMD Ryzen Threadripper 3960X Boxed review door smiba (exact 50 woorden met wat hier en daar veranderen)

Hier zou ik graag nog even snel power draw en clockspeeds aan willen toevoegen. (En dat deze CPU op undervolt met het inleveren van 0.3Ghz extreem efficiënt draait op full load)
Dit kan prima in ~30-40 extra woorden en dan voelt het voor mij alsof de review wel klaar is

Tweakers kan zelf waarschijnlijk ook onderzoeken of er interesse zou zijn in meer woorden, vraag me af hoe veel procent van de korte reviews 48 woorden of meer gebruiken?
Ah het zijn echt woorden (dacht karakters). 100 of beter nog 150 woorden maximaal zou beter zijn inderdaad/ Lijkt me ook dat Tweakers denkt van meer info is beter?