Reactie op een advertentie welke verboden wordt.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.137 views

Vraag

• MeesKees21
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-02 22:29

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Topicstarter
Gisteren reageerde ik op een advertentie van Tunsi20, waar hij 2 harde schijven aanbood van 16TB. Heb mijn vraag in het reactievak neer gezet en nu wordt ik beschuldigd van het hebben van vooroordelen en ik mag geen reactie geven in het reactievak, dat wil meneer niet en dat maakt hij wel uit. Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal". Ik vind het knap onbehoorlijk om zo de les te worden gelezen terwijl ik niets fout deed, tenzij een reactie plaatsten in de daarvoor bestemde ruimte opeens niet mag. Deze Tweaker wil even gaan bepalen wat hier de regels zijn, maar volgens mij worden die door jullie bepaald, maar zeg het maar als ik daar naast zit.

Groet,

Kees
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:13

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

MeesKees21 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:41:
Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal".
Dus je hebt één slechte ervaring en dat maakt 't meteen 't nieuwe normaal :?

Schop een Modje >> V&A Feedback

De reacties lijken verwijderd en -ik- kan ze iig niet zien dus ik laat de rest even over aan de collega's van V&A.

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 19-08-2021 11:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Topicstarter
1 ervaring? Was dat maar waar....

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:03

Kheos

FP ProMod
dus je wordt er geregeld op gewezen dat je vooroordelen uit?
Want dan ligt het misschien gewoon aan jezelf?

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Topicstarter
Kheos schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:00:
[...]

dus je wordt er geregeld op gewezen dat je vooroordelen uit?
Want dan ligt het misschien gewoon aan jezelf?
En waar bemoei jij je nou weer mee? :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-05 15:19
Je bent lid sinds mei 2020 en begint nu al te klagen over het 'nieuwe normaal'. Haha, stop met dat gezeik en stop iets meer tijd en energie in de community en je komt er wel :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Topicstarter
Khayma schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:09:
Je bent lid sinds mei 2020 en begint nu al te klagen over het 'nieuwe normaal'. Haha, stop met dat gezeik en stop iets meer tijd en energie in de community en je komt er wel :).
Iets meer tijd en energie steken in de community? Sorry, trekken aan een dood paard is geen hobby van mij, dus dat laat ik aan jou over, goed? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zullen we gewoon even wachten op een V&A admin en de verdere discussie laten voor wat het is?

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Topicstarter
Goed idee!

*knip*. Zullen we het moddergooien dan ook even laten?

[ Voor 169% gewijzigd door rens-br op 19-08-2021 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-05 09:03
Gisteren reageerde ik op een advertentie van Tunsi20, waar hij 2 harde schijven aanbood van 16TB. Heb mijn vraag in het reactievak neer gezet en nu wordt ik beschuldigd van het hebben van vooroordelen en ik mag geen reactie geven in het reactievak, dat wil meneer niet en dat maakt hij wel uit. Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal". Ik vind het knap onbehoorlijk om zo de les te worden gelezen terwijl ik niets fout deed, tenzij een reactie plaatsten in de daarvoor bestemde ruimte opeens niet mag. Deze Tweaker wil even gaan bepalen wat hier de regels zijn, maar volgens mij worden die door jullie bepaald, maar zeg het maar als ik daar naast zit.

...
Daarom zet ik reacties bij advertenties al jaren uit. Heb je dat geneuzel niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:39

MsG

Forumzwerver

Het valt mij als verkoper ook op dat als je reacties aan zet, juist de meest irrelevante reacties krijgt. Alsof mensen de V&A-feed als een soort krant gebruiken, en overal op lijken te willen reageren. Ik zet het vrijwel altijd uit, omdat de gemiddelde Tweaker dus niet lijkt te snappen dat je normaliter enkel reageert als je interesse hebt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 16:40
Sinds vele jaren hebben een hoop mensen reacties bij V&A uitstaan, voordat dit mogelijk gemaakt werd, stond er bij elke advertentie reacties over de prijs, dat hij ergens.... goedkoper was etc. En dit werd blijkbaar niet leuk gevonden.

Runs everything...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@MeesKees21 Hebben jullie contact gehad via DM? Mag ik die inzien dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 25-08-2021 17:19 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Topicstarter
Microkid schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:57:
@MeesKees21 Hebben jullie contact gehad via DM? Mag ik die inzien dan?
Hallo Microkid,

Ja, die hebben we gehad, in het begin vrij negatief, maar na enkele keren werd het wel beter. Kijk het maar rustig in, geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Gisteren reageerde ik op een advertentie van Tunsi20, waar hij 2 harde schijven aanbood van 16TB. Heb mijn vraag in het reactievak neer gezet en nu wordt ik beschuldigd van het hebben van vooroordelen en ik mag geen reactie geven in het reactievak, dat wil meneer niet en dat maakt hij wel uit. Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal". Ik vind het knap onbehoorlijk om zo de les te worden gelezen terwijl ik niets fout deed,
Als ik zo naar je eerste reactie kijk is die ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dus kijk eerst even naar je eigen manier van reageren voordat je anderen daar op aanspreekt, ok?

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muismat1991
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-05 15:11
Microkid schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 06:52:
[...]

Als ik zo naar je eerste reactie kijk is die ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dus kijk eerst even naar je eigen manier van reageren voordat je anderen daar op aanspreekt, ok?
Waarom o waarom verbaast dit mij niks? Nu denk ik dat iedereen hier wel benieuwd is naar de openingszin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Discussie daarover is niet nodig.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.