Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
Vraag
Alle reacties
Dus je hebt één slechte ervaring en dat maakt 't meteen 't nieuwe normaalMeesKees21 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:41:
Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal".
Schop een Modje >> V&A Feedback
De reacties lijken verwijderd en -ik- kan ze iig niet zien dus ik laat de rest even over aan de collega's van V&A.
[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 19-08-2021 11:27 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
dus je wordt er geregeld op gewezen dat je vooroordelen uit?MeesKees21 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:51:
1 ervaring? Was dat maar waar....
Want dan ligt het misschien gewoon aan jezelf?
En waar bemoei jij je nou weer mee?Kheos schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:00:
[...]
dus je wordt er geregeld op gewezen dat je vooroordelen uit?
Want dan ligt het misschien gewoon aan jezelf?
Iets meer tijd en energie steken in de community? Sorry, trekken aan een dood paard is geen hobby van mij, dus dat laat ik aan jou over, goed?Khayma schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:09:
Je bent lid sinds mei 2020 en begint nu al te klagen over het 'nieuwe normaal'. Haha, stop met dat gezeik en stop iets meer tijd en energie in de community en je komt er wel.
*knip*. Zullen we het moddergooien dan ook even laten?
[ Voor 169% gewijzigd door rens-br op 19-08-2021 14:09 ]
Daarom zet ik reacties bij advertenties al jaren uit. Heb je dat geneuzel niet.MeesKees21 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:41:
Gisteren reageerde ik op een advertentie van Tunsi20, waar hij 2 harde schijven aanbood van 16TB. Heb mijn vraag in het reactievak neer gezet en nu wordt ik beschuldigd van het hebben van vooroordelen en ik mag geen reactie geven in het reactievak, dat wil meneer niet en dat maakt hij wel uit. Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal". Ik vind het knap onbehoorlijk om zo de les te worden gelezen terwijl ik niets fout deed, tenzij een reactie plaatsten in de daarvoor bestemde ruimte opeens niet mag. Deze Tweaker wil even gaan bepalen wat hier de regels zijn, maar volgens mij worden die door jullie bepaald, maar zeg het maar als ik daar naast zit.
...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Runs everything...
[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 25-08-2021 17:19 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Hallo Microkid,Microkid schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:57:
@MeesKees21 Hebben jullie contact gehad via DM? Mag ik die inzien dan?
Ja, die hebben we gehad, in het begin vrij negatief, maar na enkele keren werd het wel beter. Kijk het maar rustig in, geen probleem.
Als ik zo naar je eerste reactie kijk is die ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dus kijk eerst even naar je eigen manier van reageren voordat je anderen daar op aanspreekt, ok?MeesKees21 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:41:
Gisteren reageerde ik op een advertentie van Tunsi20, waar hij 2 harde schijven aanbood van 16TB. Heb mijn vraag in het reactievak neer gezet en nu wordt ik beschuldigd van het hebben van vooroordelen en ik mag geen reactie geven in het reactievak, dat wil meneer niet en dat maakt hij wel uit. Is dit de huidige mentaliteit op Tweakers?, het nieuwe "normaal". Ik vind het knap onbehoorlijk om zo de les te worden gelezen terwijl ik niets fout deed,
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Waarom o waarom verbaast dit mij niks? Nu denk ik dat iedereen hier wel benieuwd is naar de openingszin.Microkid schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 06:52:
[...]
Als ik zo naar je eerste reactie kijk is die ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dus kijk eerst even naar je eigen manier van reageren voordat je anderen daar op aanspreekt, ok?
Dit topic is gesloten.
![]()