Wat is een goed middel om krassen te verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• afbakbrood
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-10-2023
Mijn vraag
Wat is een goed middel om krassen te verwijderen.

Ik heb een VW lupo uit 99 (zwart). Hier zitten wat krassen op wat niet zo heel gek is na soon tijd. Nu zou ik graag kijken of ik toch wat krasjes weg kan krijgen met de hand. Ik vind bij de garage weg laten werken het niet meer waard. Ik heb het al eens geprobeerd door hem eerst te behandelen met sonax slijppasta en daarna te behandelen met sonax xtreme polish + wax 2. Maar helaas weinig tot geen resultaat. Het zijn niet allemaal diepe krassen. Dus ik vroeg me af heb ik een slecht product gehaald? Is het al telaat of hebben jullie een betere product suggestie?

Alle reacties

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:04

GforceNL

Out of memory....

Zoek even naar het detailing topic.

Polijst machine en daarna wax en je hebt de meeste wel weg.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 15:41
ScratchX van Meguiars doet wonderen. Goed poetsen en een paar keer herhalen zonder al teveel moeite.

Is wel voor kleine / oppervlakkige krassen. Moet niet te diep zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door TumTum op 19-08-2021 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10
En kijk goed hoe je die producten moet gebruiken, anders heb je er alsnog weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Auto laten polijsten, hoeft niet te duur te zijn. Genoeg hobbyisten die wat bij willen verdienen. Als de krassen niet diep zijn, zal je lak weer als nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:42
Ga met je nagel over de krassen. Als je blijft haken met je nagel, heeft polijsten geen zin. Zo niet, dan inderdaad wat hierboven gezegd wordt.
Pagina: 1