Hallo,
Géén idee waar ik moet beginnen.
Maar ik had het gevoel dat mijn GPU aan het sterven was.
Ik had bij het spelen van Hell Let Loose,
Bepaalde textures die zo nu en dan "oplichten/flikkeren" tot een wit/geel .
Ik heb een stress test gedaan, temperatuur gecontroleerd. Leek allemaal best oké.
Ik heb in mijn NVIDIA panel, alles terug op standaard instellingen gezet, want daar was in het verleden wel wat aangepast.
De oplichtende textures zijn nu wel, naar mijn eerste gevoel weg. Samen met een FPS drop van 15-30fps. (100/120 naar 70/90 in HLL)
Nu zou ik graag zonder overclocking, toch gewoon graag wat meer FPS hebben. En mijn anti aliasing mooier maken.
'k ben niet zo blij met de anti aliasing die mijn 2060 naar voor brengt.
HLL staat op clarity TAA(aangeraden), terwijl in TAA precies uit staat in mijn NVIDIA panel.
Wat kan ik doen in mijn NVIDIA panel?
Ik zou ook 1 van de 1000 verschillende guides kunnen gebruiken op google. Maar daar staan te veel verschillende meningen, en ik weet niet welke te volgen.
Vandaar mijn vraag hier.
Specs:
B450 tomahawk max
R5 3600
32GB g skill (3200 MHz)
Rtx 2060 (6gb)
M.2 SSD.
Philips 28" 4k (60herts)
(Scherm eigenlijk bedoeld voor foto bewerking, ik hoop dat daar de reden voor mijn anti aliasing niet ligt)
De zwaardere games speel ik op 1080p, bijna alles op epic.
Behalve shadows. En motion blur gaat ook altijd uit.
Indie games en kleinere games speel ik op 2/4k rond de 30/40fps.
Groetjes
Géén idee waar ik moet beginnen.
Maar ik had het gevoel dat mijn GPU aan het sterven was.
Ik had bij het spelen van Hell Let Loose,
Bepaalde textures die zo nu en dan "oplichten/flikkeren" tot een wit/geel .
Ik heb een stress test gedaan, temperatuur gecontroleerd. Leek allemaal best oké.
Ik heb in mijn NVIDIA panel, alles terug op standaard instellingen gezet, want daar was in het verleden wel wat aangepast.
De oplichtende textures zijn nu wel, naar mijn eerste gevoel weg. Samen met een FPS drop van 15-30fps. (100/120 naar 70/90 in HLL)
Nu zou ik graag zonder overclocking, toch gewoon graag wat meer FPS hebben. En mijn anti aliasing mooier maken.
'k ben niet zo blij met de anti aliasing die mijn 2060 naar voor brengt.
HLL staat op clarity TAA(aangeraden), terwijl in TAA precies uit staat in mijn NVIDIA panel.
Wat kan ik doen in mijn NVIDIA panel?
Ik zou ook 1 van de 1000 verschillende guides kunnen gebruiken op google. Maar daar staan te veel verschillende meningen, en ik weet niet welke te volgen.
Vandaar mijn vraag hier.
Specs:
B450 tomahawk max
R5 3600
32GB g skill (3200 MHz)
Rtx 2060 (6gb)
M.2 SSD.
Philips 28" 4k (60herts)
(Scherm eigenlijk bedoeld voor foto bewerking, ik hoop dat daar de reden voor mijn anti aliasing niet ligt)
De zwaardere games speel ik op 1080p, bijna alles op epic.
Behalve shadows. En motion blur gaat ook altijd uit.
Indie games en kleinere games speel ik op 2/4k rond de 30/40fps.
Groetjes