Wii-spel wat lijkt op PS1-spel Mighty Hits Special?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-05 11:01
Bestaat er voor de Nintendo Wii een spel zoals het oude PS1-spel "Mighty Hits Special"?

Mighty Hits Special is een spel die bestaat uit allemaal mini-games waarin je met de cursor moet schieten. Het spel heeft een vrolijk/niet zo serieus thema, geen verhaallijn en geen locked items. Het is ideaal om gewoon even een uurtje te spelen zonder veel bij na te hoeven denken. Het spel vond ik als kind geweldig, nu nog steeds speel ik 'm soms even :D

Sinds kort ben ik in het bezit van een 2e hands Nintendo Wii en het lijkt me geweldig om zo'n gelijkend spel te hebben maar dan met de besturing via een Wii Remote gericht op het scherm om te schieten i.p.v. met D-pad op een PS1 :D Bestaat er zoiets? Eentje waarbij je je Mii-poppetje kan gebruiken is een plus, die is zó schattig O+

De spellen "Wii Play", "Wii Party", "Club Penguin: Game Day" en "Disney Channel All Star Party" heb ik al. Hoewel ze levels hebben die lijken op wat ik zoek en het leuke spellen zijn, is dat geen alternatief.

Beste antwoord (via Josefien op 20-08-2021 02:03)

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:32

Sméagol

Master of Mayhem

Ben er zelf niet bekend mee. Wii heeft zat party games (zoals Rayman's Raving Rabbids), maar die hebben meestal minigames met verschillende motion controls, niet puur schieten. Verder heb je ook zat "normale" games met focus op de wii pointer (zoals House of the Dead). Maar party games met focus op pointer controls schieten me niet te binnen.

Heb even lopen zoeken op party games, wat ik zo gauw vind wat er er het meest op lijkt is Toy Story mania.

Make lovecraft not warcraft.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:32

Sméagol

Master of Mayhem

Ben er zelf niet bekend mee. Wii heeft zat party games (zoals Rayman's Raving Rabbids), maar die hebben meestal minigames met verschillende motion controls, niet puur schieten. Verder heb je ook zat "normale" games met focus op de wii pointer (zoals House of the Dead). Maar party games met focus op pointer controls schieten me niet te binnen.

Heb even lopen zoeken op party games, wat ik zo gauw vind wat er er het meest op lijkt is Toy Story mania.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-05 11:01
Party games genoeg inderdaad, maar weinig wat de nadruk heeft op simpel schieten.

Toy Story Mania heb ik even kort gespeeld, qua mini-games lijkt het er inderdaad wel wat op :) Hoewel de games vrijgespeeld blijken te moeten worden, standaard kan je alleen taarten gooien :+ En je kunt je schattige Mii niet gebruiken.

Ik ga eens kijken hoe ver ik de komende tijd erin kom met vrijspelen van de games, als ik een longplay-filmpje zo zie zitten er toch wel echt leuke tussen :D