Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
Als jij precies de exacte kleur pakt die in de cartridge zit (dus waarschijnlijk cyaan, magenta of yellow).
Dan zal hij vast wel alleen die kleur gebruiken.
Maar dan moet het wel precies die kleur zijn die in de cartridge zit. Anders zal hij gaan mengen.
MAW hij zal waarschijnlijk altijd gaan mengen.
En wat heeft kleur printen met Zwart te maken????
Dan zal hij vast wel alleen die kleur gebruiken.
Maar dan moet het wel precies die kleur zijn die in de cartridge zit. Anders zal hij gaan mengen.
MAW hij zal waarschijnlijk altijd gaan mengen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij die HP-tjes heb je van die kleurechtheid zooi erbij zitten, je zou moeten kijken of je dat bij die Lexmark ook hebt, die zou namelijk de kleur code weleens licht kunnen aanpassen. Maar als het goed is, Cyaan = Cyaan enz.
Probeer dus eens wat te kijken in je drivers naar instellingen, soms willen die weleens wat sleutelen aan je kleuren, en dan krijg je ook dat hij gaat mengen.
Succes.
Probeer dus eens wat te kijken in je drivers naar instellingen, soms willen die weleens wat sleutelen aan je kleuren, en dan krijg je ook dat hij gaat mengen.
Succes.
Niks, maar dan kan ik toch een uitdraai krijgen, waarvoor ik niet 3x zoveel hoef te dokken.Op zondag 19 augustus 2001 12:45 schreef DarkSide het volgende:
Maar ik zal 't proberen met de info die ik hier heb mogen ontvangen...
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.