Auto laten aankopen en importeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 08:05
Zijn er mensen die ervaring hebben met het uit handen geven van het hele aankoopproces inclusief importeren? Dus even heel kort door de bocht: auto selecteren vanaf een advertentie en het bedrijf doet de rest.

Ik heb een mooie auto gevonden bij een dealer maar ik heb simpelweg de komende weken gewoon geen mogelijkheid of tijd om even 1800 km heen-en-weer te rijden.

Het betreft een groot bedrag natuurlijk om iets in goed vertrouwen uit handen te geven. Dat voelt gewoon een beetje erg onnatuurlijk; maar het lijkt wel praktisch. Dus daarom even de vraag of er mensen ervaringen mee hebben.

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Alle reacties

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:03

LankHoar

Langharig tuig

Daar zijn services voor die je dit uit handen nemen. Ik heb het vorig jaar overwogen, reviews gelezen, overleg gepleegd met zo'n service. Had er wel vertrouwen in. Uiteindelijk toch voor een auto dichter bij huis gegaan omdat de prijs goed was.

Denk dat je goed afspraken moet maken, verwachtingen duidelijk hebben (doen ze bijvoorbeeld ook een technische keuring? BIj mij zou dat wel zo zijn, en zou dat altijd aanraden).

When life throws you a curve, lean into it and have faith!