Goedenavond,
De PC die ik nu bezit heeft geen vaste dvd-drive, tegenwoordig is dat niet z'n probleem met alle spellen via steam of andere stores.
Nu heb ik een oude gouwe van vroeger op de kop kunnen tikken, dus ik een portable dvd writer erbij gekocht, instaleren van dit spel verliep vlekkeloos.
Als ik het spel wil opstarten, opent netjes het keuzemenu, als ik dan op spelstarten klik krijg ik de onderstaande foutmelding.
:strip_exif()/f/image/xmjIVIUTtElImUOCZyuYKfAv.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om het spel LOTR: battle for middle earth ( een spel uit 2004)
Op mijn PC draait windows 10 pro
Ik heb zelf ook al wat onderzoek gedaan op het web, nu lijkt dit te komen door de portable dvd speler, dat die geen toestemming krijgt van de PC om een spel op te starten.
Verder kwam ik niet, een oplssing hiervoor heb ik ook nog niet gevonden.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Mocht er informatie ontbreken hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Mocht dit niet het goede topic zijn, het spijt me. Twijfelde tussen deze en een games topic
De PC die ik nu bezit heeft geen vaste dvd-drive, tegenwoordig is dat niet z'n probleem met alle spellen via steam of andere stores.
Nu heb ik een oude gouwe van vroeger op de kop kunnen tikken, dus ik een portable dvd writer erbij gekocht, instaleren van dit spel verliep vlekkeloos.
Als ik het spel wil opstarten, opent netjes het keuzemenu, als ik dan op spelstarten klik krijg ik de onderstaande foutmelding.
:strip_exif()/f/image/xmjIVIUTtElImUOCZyuYKfAv.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om het spel LOTR: battle for middle earth ( een spel uit 2004)
Op mijn PC draait windows 10 pro
Ik heb zelf ook al wat onderzoek gedaan op het web, nu lijkt dit te komen door de portable dvd speler, dat die geen toestemming krijgt van de PC om een spel op te starten.
Verder kwam ik niet, een oplssing hiervoor heb ik ook nog niet gevonden.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Mocht er informatie ontbreken hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Mocht dit niet het goede topic zijn, het spijt me. Twijfelde tussen deze en een games topic