Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om het nieuwe spel van Amazon 'New World' op minimaal Medium settings lag-/stotter loos te spelen: https://www.amazongames.c...world-system-requirements
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan €1400 uitgeven, ik vermoed dat dit genoeg is met mijn huidige specs:
UserBenchmarks: Game 25%, Desk 70%, Work 21%
CPU: Intel Core i7-6700 - 67.7%
GPU: AMD RX 480 - 38.8%
SSD: Samsung MZNLN256HCHP-00000 128GB - 49.2%
HDD: WD Green 2TB (2012) - 81.7%
RAM: Nanya M2F8G64CC8HD5N-DI 1x8GB - 28.1%
MBD: PEAQ PDT P21S4 - I7N/C157
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk dat mijn CPU goed is, maar kan me enorm vergissen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn GPU en RAM hebben sowieso een upgrade nodig, al weet ik niet of het moederbord daarbij hoort. Ik verdwaal in de lastige compabiliteits informatie..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, al heb ik ervaring met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen, alle tips zijn welkom.
Ga je overklokken?
Buiten de auto-overclock binnen de AMD software heb ik hier geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand de moeite wilt nemen zijn/haar kennis met mij te delen, ik lever goed werk in wat ik doe maar hardware upgrades zijn voor mij echt een andere wereld. Ik sta op het punt een kant en klare desktop aan te schaffen maar ben bang dat ik mezelf daarmee voor honderden euro's in de vingers snijdt.
Het doel is om het nieuwe spel van Amazon 'New World' op minimaal Medium settings lag-/stotter loos te spelen: https://www.amazongames.c...world-system-requirements
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan €1400 uitgeven, ik vermoed dat dit genoeg is met mijn huidige specs:
UserBenchmarks: Game 25%, Desk 70%, Work 21%
CPU: Intel Core i7-6700 - 67.7%
GPU: AMD RX 480 - 38.8%
SSD: Samsung MZNLN256HCHP-00000 128GB - 49.2%
HDD: WD Green 2TB (2012) - 81.7%
RAM: Nanya M2F8G64CC8HD5N-DI 1x8GB - 28.1%
MBD: PEAQ PDT P21S4 - I7N/C157
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk dat mijn CPU goed is, maar kan me enorm vergissen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn GPU en RAM hebben sowieso een upgrade nodig, al weet ik niet of het moederbord daarbij hoort. Ik verdwaal in de lastige compabiliteits informatie..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, al heb ik ervaring met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen, alle tips zijn welkom.
Ga je overklokken?
Buiten de auto-overclock binnen de AMD software heb ik hier geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand de moeite wilt nemen zijn/haar kennis met mij te delen, ik lever goed werk in wat ik doe maar hardware upgrades zijn voor mij echt een andere wereld. Ik sta op het punt een kant en klare desktop aan te schaffen maar ben bang dat ik mezelf daarmee voor honderden euro's in de vingers snijdt.
:strip_exif()/f/image/d2GxBj7KfJw1WfUCNjTNfHqc.jpg?f=fotoalbum_large)