Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:50
Mijn vraag
Ik wil het gebruikte WiFi netwerk op een pricewatch: Logitech Harmony Hub wijzigen, echter krijg ik dit met geen mogelijk voor elkaar.

Een reset is ook prima, mits ik de settings kan back-uppen en dus geen apparaten/activiteiten opnieuw hoef in te stellen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech Harmony Hub, cloudtoegang is ingeschakeld, dus kan hem nog bereiken terwijl hij op een geisoleerd WiFi netwerk zit (aangezien dat netwerk wel internettoegang heeft).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://support.myharmony...-the-network-harmony-uses

Ik kan hem power cyclen en de pair/reset button indrukken, ik krijg echter NOOIT een 'nieuwe' configureerbare hub te zien in de app. App ook al opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, etc. etc. :+

Beste antwoord (via The_Admin op 27-08-2021 16:28)

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 18:47
Heb je hem (de afstandsbediening) al met de usb kabel in de computer gehangen, en dan via het programma geprobeerd aan te passen? Zo doe ik dat altijd.
Heb dan wel de remote + hub

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Heb je hem (de afstandsbediening) al met de usb kabel in de computer gehangen, en dan via het programma geprobeerd aan te passen? Zo doe ik dat altijd.
Heb dan wel de remote + hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
De afstandsbediening die bij de hub hoort heeft geen USB... Hub zelf is volgens mij niet direct (via USB) aan een computer te hangen?

• The_Admin
Iemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Uiteindelijk gelukt op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Ja! Gelukt door eerst firmware te flashen en toen zag ik hem in de mobiele app als 'nieuwe' hub en kon ik ander wifi netwerk kiezen. Configuratie bleef gelukkig behouden
Pagina: 1