Vraag

• Kieran Hodgetts
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:10
Hallo,

2 dagen geleden speelde ik zoals normaal op mijn PS4. De volgende dag start ik het op en absoluut niks werkt. Ik ging met een vriend een spel spelen en ging een party starten, en dat wou maar niet laden. Ik werd ongeduldig en drukte op de PS knop. Daarna ging ik naar berichten en dat werkte ook niet. Dus ik ging naar settings en die is zelfs niet beginnen laden, gewoon blijven stilzitten totdat ik de PS knop drukte. Uiteindelijk ben ik in settings geraakt en ik ging naar netwerk, en toen ik een netwerk wou kiezen, is het helemaal stilgevallen: ik kon niet op de PS knop drukken, ik kon niet op cirkel drukken, ik kon alleen op de PS knop drukken en de PS4 uitzetten. Ik weet niet wat er aan de hand is, en ik heb schrik dat mijn Playstation kapot is. Ik heb twee keer Rebuild Database gedaan en de Storage symbool blijft flitsen als ik opstart. Ik heb ook heel veel stof in mijn kamer, dus misschien dat dat iets te maken heeft?

Dank u alvast voor uw tijd.

Alle reacties

• dyrc
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
welkom op Tweakers,

Wij hebben net zoveel idee als jij wat er kapot zou kunnen zijn (no clue).
Ik stel voor dat je zelf op ontdekkingstocht gaat, hij is al kapot dus 't kan alleen maar beter!
(en waar zie je dat storage symbool flashen? op je tv of op je ps4?)

om je op weg te helpen:
probeer in stappen te denken, je bent in 't wilde weg aan het rondschieten.

voorbereiding:
A controller bedraad aan je PS4 hangen
B alle stroom eraf (kabel uit stopcontact, en dan de power ON button een paar keer indrukken, stroom er weer op.
C kan je disc eruit? zo ja, doen

nu gaan we kijken tot waar je PS4 nog functioneert
1. kan ie aan en tot hoofdmenu
2. kan je iets in hoofdmenu? kan je daarna weer terug naar hoofdmenu
3. kan je een spel starten (vanaf een disc)
4. werkt je multiplayer

afhankelijk van waar je vastloopt moet je dan bedenken wat je nodig zou kunnen hebben om 't weer werkend te krijgen

edit: ik gooi de dooddoener er ook meteen in: we verwachten hier eigen inzet, ik probeer je op weg te helpen (got the time today) maar we zijn geen gratis reparatiebedrijf waar je alleen je probleem dumpt.

[Voor 10% gewijzigd door dyrc op 18-08-2021 14:42]

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:53

BM

Moderator Spielerij
Even naar het juiste forum verplaatst

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee