Hallo Tweakers,
Gisteren mijn PC schoongemaakt. Om dit goed te kunnen doen heb ik mijn videokaart verwijderd, niks spannends dacht ik dus. Na de schoonmaak alles weer in elkaar gezet maar helaas, ik krijg geen beeld meer. De videokaart heeft wel stroom en de fans draaien.
Videokaart: 3080 AMP Holow Zotac
Monitor: 34gn850-b
Wat ik al gedaan heb:
- Alle kabels en de adapter nagelopen, opnieuw ingestoken, geen resultaat.
- Andere kabels gebruikt met dezelfde set-up, geen resultaat.
- Werklaptop aangesloten op het beeldscherm, wel resultaat.
- Andere videokaart in mijn PC, wel resultaat.
Ik vermoed dus dat de er ergens iets niet goed is met de videokaart. Ik had al langere tijden dat mijn beeld periodiek 1 seconde weg viel. Voordat ik het hele garantieproces ga starten zou ik graag met jullie willen spiegelen of er nog andere mogelijkheden zijn die ik thuis kan onderzoeken?
Alvast bedankt!
Gisteren mijn PC schoongemaakt. Om dit goed te kunnen doen heb ik mijn videokaart verwijderd, niks spannends dacht ik dus. Na de schoonmaak alles weer in elkaar gezet maar helaas, ik krijg geen beeld meer. De videokaart heeft wel stroom en de fans draaien.
Videokaart: 3080 AMP Holow Zotac
Monitor: 34gn850-b
Wat ik al gedaan heb:
- Alle kabels en de adapter nagelopen, opnieuw ingestoken, geen resultaat.
- Andere kabels gebruikt met dezelfde set-up, geen resultaat.
- Werklaptop aangesloten op het beeldscherm, wel resultaat.
- Andere videokaart in mijn PC, wel resultaat.
Ik vermoed dus dat de er ergens iets niet goed is met de videokaart. Ik had al langere tijden dat mijn beeld periodiek 1 seconde weg viel. Voordat ik het hele garantieproces ga starten zou ik graag met jullie willen spiegelen of er nog andere mogelijkheden zijn die ik thuis kan onderzoeken?
Alvast bedankt!