Vraag
Alle reacties
Je kan het licht opschuren, in de primer zetten en een nieuw kleurtje geven maar dat moet dan wel met de hele bovenkant.
Ik zie niet hoe je alleen dit stukje kan repareren.
Ik zie niet hoe je alleen dit stukje kan repareren.
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
De lijmresten kon je gewoon met wat wasbenzine verwijderen, dan veeg je het er zo af. Dit heeft ook geen invloed op het plastic of de verflaag, wel even afnemen met een vochtig doekje erna.
Op dit soort ondergronden moet je nooit met schuursponsjes en andere ellende aan de slag, want je schraapt de lak er zo af (zoals je al gemerkt hebt).
Dit mooi krijgen wordt een uitdaging en ik vrees het ergste.
Op dit soort ondergronden moet je nooit met schuursponsjes en andere ellende aan de slag, want je schraapt de lak er zo af (zoals je al gemerkt hebt).
Of gewoon met een plakbandje... Doet echt wonderen.EValentino schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:14:
De lijmresten kon je gewoon met wat wasbenzine verwijderen
Ja I know. Ik was met alcohol aan de slag maar het lukte niet goed, en toen kreeg mijn impulsiviteit de overhand.. helaas, ik denk dat ik er mee moet leren leven dan.EValentino schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:14:
De lijmresten kon je gewoon met wat wasbenzine verwijderen, dan veeg je het er zo af. Dit heeft ook geen invloed op het plastic of de verflaag, wel even afnemen met een vochtig doekje erna.
WD40 op een doekje bleek super goed te werken!Croga schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:17:
[...]
Of gewoon met een plakbandje... Doet echt wonderen.
Wellicht overbodig, maar heb je ook eens gekeken naar palmrest stickers?
Er zijn wel eens stickers voor laptops die je op de kappen kan bevestigen, die gaan die over de gehele plastic gedeelte. Waardoor het een gedeelte lijkt en zo werk je ook weer de gebruikerssporen weg.
Weet niet welk laptopmodel dit exact is, maar je kan altijd op je laptopmodel zoeken via Ali of Ebay
Er zijn wel eens stickers voor laptops die je op de kappen kan bevestigen, die gaan die over de gehele plastic gedeelte. Waardoor het een gedeelte lijkt en zo werk je ook weer de gebruikerssporen weg.
Weet niet welk laptopmodel dit exact is, maar je kan altijd op je laptopmodel zoeken via Ali of Ebay
Gobytes.nl - Refurbished IT Hardware
Ik zou of de C-cover (laten) vervangen of een skin er overheen doen. Volgens mij is dit een Legion 5 Pro?
https://nl.aliexpress.com...-4a3b-aaac-e1024f389463-0
https://nl.aliexpress.com...-4a3b-aaac-e1024f389463-0
Pagina: 1