Tweakers,
Ik wil graag een nieuwe PC samenstellen.
Aangezien ik hier weinig verstand van hem vraag ik jullie hulp! Ik heb een beetje rond gekeken maar heb er niet veel verstand van en geen idee wat allemaal bij elkaar hoort. Ik wil het graag ook door een de webshop in elkaar laten zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk puur voor het gamen. Er moet ook gewerkt op worden. Maar dat gaat sowieso wel lukken als hij voor het gamen geschikt is. Ik speel voornamelijk shooters zoals COD en Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1200/1300euro kan natuurlijk afwijken. Ik weet niet als dit genoeg is voor de games die ik wil maar dat lees ik snel genoeg! Als het budget wel te hoog is voor wat ik wil en met bijvoorbeeld 900euro ook makkelijk rest hoor ik dat graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag gebruik van 2 monitoren dus dat moet wel mogelijk zijn met de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk.
Graag zoveel mogelijk bij 1 shop zodat hun hem ook in elkaar kunnen zetten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het moet voldoende dat ik probleemloos kan gamen zonder problemen. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met samenstellen.
Ik heb dit geprobeerd in elkaar te zetten. Wat is goed of wat kan beter?
Ik wil graag een nieuwe PC samenstellen.
Aangezien ik hier weinig verstand van hem vraag ik jullie hulp! Ik heb een beetje rond gekeken maar heb er niet veel verstand van en geen idee wat allemaal bij elkaar hoort. Ik wil het graag ook door een de webshop in elkaar laten zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk puur voor het gamen. Er moet ook gewerkt op worden. Maar dat gaat sowieso wel lukken als hij voor het gamen geschikt is. Ik speel voornamelijk shooters zoals COD en Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1200/1300euro kan natuurlijk afwijken. Ik weet niet als dit genoeg is voor de games die ik wil maar dat lees ik snel genoeg! Als het budget wel te hoog is voor wat ik wil en met bijvoorbeeld 900euro ook makkelijk rest hoor ik dat graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag gebruik van 2 monitoren dus dat moet wel mogelijk zijn met de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk.
Graag zoveel mogelijk bij 1 shop zodat hun hem ook in elkaar kunnen zetten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het moet voldoende dat ik probleemloos kan gamen zonder problemen. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met samenstellen.
Ik heb dit geprobeerd in elkaar te zetten. Wat is goed of wat kan beter?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte H410M S2 V2 | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6600 XT Gaming OC Pro 8G | € 549,- | € 549,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB311L ARGB (met ARGB controller) | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Processorkoeling | SilentiumPC Fera 3 EVO ARGB | € 29,65 | € 29,65 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 84,59 | € 84,59 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 PCIe 3.0 NVMe M.2 SSD 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.116,04 | ||
[ Voor 62% gewijzigd door llovesoccerx7 op 17-08-2021 22:41 ]