Toon posts:

new tb systeempje

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een tb 1.4 kopen
maar ik ken nieks van die cores, ik weet dat AYHJA de beste is, maar de stepping maakt ook verschil uit zeker?
ik heb een AYHJA CORE Yxxx stepping besteld
zijn deze de beste?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er btw ook nog een GlobalWin WBK38 bijbesteld

zijn die goed?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Gebruik de search eens. Dit is zowat dagelijkse kost aan het worden. Wat is de beste core? Er is geen beste, alle core zijn goed voor de snelheid waar ze voor worden afgegeven. Wat betreft overklokken, want dat zal je dus wel willen dan moet je op de achtergevoegde "R:" letten. Maar een garantie over overklokbaarheid krijg je nooit.

En nu mag er van mij een slotje op.Want hij zit ook nog op het verkeerde forum.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 12:13 schreef marco899 het volgende:
Gebruik de search eens. Dit is zowat dagelijkse kost aan het worden. Wat is de beste core? Er is geen beste, alle core zijn goed voor de snelheid waar ze voor worden afgegeven. Wat betreft overklokken, want dat zal je dus wel willen dan moet je op de achtergevoegde "R:" letten. Maar een garantie over overklokbaarheid krijg je nooit.

En nu mag er van mij een slotje op.Want hij zit ook nog op het verkeerde forum.
je zegt mischien wel use the search!! maar zeg ipv van zoveel te zagen er eens bij WAT ik moet searchen !
als je iets specifiek typt vind je nieks, en anders vind je teveel voor na te lezen !!
EN ZAAG TOCH NIET ALTIJD ZO VOOR DIE SLOTJES

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Naar wat WIL je zoeken oerlul...
Dit is al veel te veel bovengekomen dus Search+Slotjuh!

BTW: Hondewijf, AYHJA core is niet het beste maar AYHJAR wel...
Op zondag 19 augustus 2001 12:19 schreef iman het volgende:

[..]

je zegt mischien wel use the search!! maar zeg ipv van zoveel te zagen er eens bij WAT ik moet searchen !
als je iets specifiek typt vind je nieks, en anders vind je teveel voor na te lezen !!
EN ZAAG TOCH NIET ALTIJD ZO VOOR DIE SLOTJES

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nouw....je wil zoeken naar een nieuw systeem, dus druk je op search en dan tiep je in : nieuw systeem

Je zoekactie naar 'nieuw systeem' leverde 3767 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

|:(

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 12:32 schreef SteAlthmAn het volgende:
Nouw....je wil zoeken naar een nieuw systeem, dus druk je op search en dan tiep je in : nieuw systeem

Je zoekactie naar 'nieuw systeem' leverde 3767 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

|:(
wat voor bullshit is dat nou?
GEEN 1 van die topics heeft iets met de core van een tb te maken
en het ENIGSTE wat ik wil weten, is of de Y***** stepping goed is!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:02
Op zondag 19 augustus 2001 12:42 schreef iman het volgende:

[..]

wat voor bullshit is dat nou?
GEEN 1 van die topics heeft iets met de core van een tb te maken
en het ENIGSTE wat ik wil weten, is of de Y***** stepping goed is!
Dan neem ik aan dat je al die topics hebt gelezen??
Zo'n beetje iedereen (zeker 75%) van de mensen die een nieuw systeem gaan kopen vragen hier welke core/stepping het beste is.

Dus gebruik idd de search maar en zoek anders op "beste core/stepping" of zoiets. Lijkt me toch niet zo moeilijk om te bedenken |:(

There is no magic.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
Hierbij krijgt R4C00N_SL4Y3R van mij een waarschuwing vanwege flamen naar iman toe. Je kunt jezelf ook uitdrukken in een iets vriendelijkere context :(

iman:

Die AYHJA cores zijn best goed over te clocken.
Ook de GlobalWin WBK38 is een goeie doch erg luide koeler. Geen miskoopjes hoor.

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 13:04 schreef Phreak het volgende:
Hierbij krijgt R4C00N_SL4Y3R van mij een waarschuwing vanwege flamen naar iman toe. Je kunt jezelf ook uitdrukken in een iets vriendelijkere context :(

iman:

Die AYHJA cores zijn best goed over te clocken.
Ook de GlobalWin WBK38 is een goeie doch erg luide koeler. Geen miskoopjes hoor.
idd, het geluid went wel erg snel hoor.
kan er trouwens niet beter een slotje op voordat de sfeer hier helemaal 0 wordt?

antwoord iman: ja, die zijn goed..

PERIOD

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
lange topic voor zo'n vraag :p

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
Hmja dit topic kan nu wel dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.