Praktisch onbruikbare "Stuur Bericht" knop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ik kwam zojuist vanwege een zoekactie in verband met een overlijdensdatum terecht op het 'In Memoriam' deel van Tweakers.Net / Gathering Of Tweakers en zag dat daar bij alle overleden mensen de 'Stuur Bericht' knop nog wel gewoon in beeld staat / bruikbaar is.

https://tweakers.net/gallery/in_memoriam

Is het misschien een idee om die knop te verbergen op het moment dat mensen in dat betreffende deel van de community opgenomen zijn?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Beste antwoord (via Will_M op 17-08-2021 16:35)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dank voor de melding :) De knop is zonet weggehaald; knoppen die niet werken horen in de eerste plaats niet zichtbaar te zijn.

March of the Eagles

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sowieso voor inactieve gebruikers kan die knop verwijderd worden lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
PolarBear schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:12:
Sowieso voor inactieve gebruikers kan die knop verwijderd worden lijkt mij.
Daar ben ik het niet mee eens, mensen kunnen al 5 jaar niet ingelogd zijn geweest maar bijvoorbeeld gewoon zonder login op het forum / de website meekijken.
Als je een PB stuurt krijgen die mensen gewoon een melding op de mail, waardoor ze mogelijk wel inloggen en reageren.

Verder wel met TS eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

Ik wist niet eens dat er een 'in memoriam' gedeelte was.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:48

g0tanks

Moderator CSA
Persoonlijk vind ik het prima zo. Als je op de knop klikt kom je er snel genoeg achter dat je geen bericht kunt sturen:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De ontvanger (SuperPaddo) is geen actieve user.

(interne identificatie: privatemessaging::generate_recipients_list::target_pm_not_active)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Pazo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:20:
Ik wist niet eens dat er een 'in memoriam' gedeelte was.
't Is gelukkig één van de minst actieve onderdelen van GoT / Tweakers.Net maar: Helaas wist ik dus wel van het bestaan hiervan en heb ik er zelfs ooit moeite voor gedaan om iemand op dat exclusieve lijstje te kunnen laten plaatsen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dank voor de melding :) De knop is zonet weggehaald; knoppen die niet werken horen in de eerste plaats niet zichtbaar te zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@XWBterwijl ik op die pagina zit te kijken valt mij op dat alle overlijdensdata hetzelfde zijn...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sn2FwpljDMXtGcm88nOYkuxoKQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKbIjVJGKEAdVHVHF1mD7MR4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sypie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:47:
@XWBterwijl ik op die pagina zit te kijken valt mij op dat alle overlijdensdata hetzelfde zijn...
[Afbeelding]
Preciezer gezegd, allemaal de datum vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@XWB Wel jammer dat alle datums nu op 17-08-2021 staan, waarschijnlijk doordat die 'records' nu net geraakt zijn?

Kán overigens ook een bewuste keuze zijn. Accountnamen / NickNames mogen hier op Tweakers.Net / GoT volgens mij ná 'X' dagen inactiviteit opnieuw ingezet worden en dat wil je met zo'n accountstatus ook niet graag zien?

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 17-08-2021 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat kan niet kloppen, even onderzoeken :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:49

marapuru

db.

Fwiw, de data staat nog wel op de profielen van de overleden personen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Niet bij iedereen overigens.

Wat misschien wel wenselijk is: een link per profiel naar een eventueel topic wat gemaakt is naar aanleiding van een sterfgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
sypie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:19:
Niet bij iedereen overigens.

Wat misschien wel wenselijk is: een link per profiel naar een eventueel topic wat gemaakt is naar aanleiding van een sterfgeval.
Niet bij ieder account is dat bekend of ook maar wenselijk dat dat middels een 'eigen topic' bekend gemaakt gaat worden. Vaak zijn het mede-tweakers welke vanwege een onverklaarbaar 'iets' ineens niet meer onder ons zijn en waarbij het via-via hier ter oren komt.

Ik snap je idee en intentie overigens wel (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De datums in het overzicht op https://tweakers.net/gallery/in_memoriam kloppen weer, er was een copy/paste fout in de template geslopen :F

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@XWB Binnen 3,5 uur van een USER post in het "Mooie Features' deel naar een volledige implementatie

. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 17-08-2021 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Will_M schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:29:
[...]
Niet bij ieder account is dat bekend of ook maar wenselijk dat dat middels een 'eigen topic' bekend gemaakt gaat worden.
Het hoeft ook niet standaard met een eigen topic te gaan. Het gaat me meer om Tweakers die of zelf (bij ziekte of lijdensweg) of waarbij een naaste een topic heeft geopend. Zo meen ik me te herinneren dat er voor CJ een topic is aangemaakt, een link er naar toe zou mooi zijn zodat mensen de toedracht of verhalen nog eens na kunnen lezen. Het is in ieder geval niet een standaard taak voor moderators om een topic te openen bij een sterfgeval, dat moet het ook niet worden.
Pagina: 1