Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een oplossing voor het volgende probleem:
Op mijn huidige job hebben ze een systeem met grote beeldschermen tussen de productielijnen om te kunnen volgen welke machines er hoeveel producten draaien en waar eventuele fouten opstaan.
Hier staat een gewone PC voor opgesteld en er wordt van hdmi-splitter naar hdmi splitter dmv. hdmi extenders en dus per scherm 1 zender en 1 ontvanger doorgelinked. Natuurlijk als splitter/extender 1 sterft gaan alle schermen uit.
Dit willen we nu aanpassen door iets wat betrouwbaarder is. Ik heb wat gegoogled maar kom steeds weer op splitters en extenders uit.
Zelf was ik aan het denken om per beeldscherm een raspberry pi te steken maar weet niet of dit echt zo betrouwbaar is.
Wat is je budget?
Nvt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met 1 source 12-16 1080p beeldschermen aan te sture.
Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een oplossing voor het volgende probleem:
Op mijn huidige job hebben ze een systeem met grote beeldschermen tussen de productielijnen om te kunnen volgen welke machines er hoeveel producten draaien en waar eventuele fouten opstaan.
Hier staat een gewone PC voor opgesteld en er wordt van hdmi-splitter naar hdmi splitter dmv. hdmi extenders en dus per scherm 1 zender en 1 ontvanger doorgelinked. Natuurlijk als splitter/extender 1 sterft gaan alle schermen uit.
Dit willen we nu aanpassen door iets wat betrouwbaarder is. Ik heb wat gegoogled maar kom steeds weer op splitters en extenders uit.
Zelf was ik aan het denken om per beeldscherm een raspberry pi te steken maar weet niet of dit echt zo betrouwbaar is.
Wat is je budget?
Nvt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met 1 source 12-16 1080p beeldschermen aan te sture.
Alvast bedankt.