Minecraft account omzetten probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avandel
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-02 13:43
Hallo!

Mijn dochter(17) heeft een Mojang account sinds 2014 en vandaag heeft Microsoft haar account om te willen zetten.
In het proces dat je eerlijk bent en haar geboortedatum opgeeft, vond partijen het nodig om een age-restriction te activeren. Tot een jaar of wat had dit geen negatieve gevolgen totdat mijn dochter iets wilde wat niet kon en tegen deze restrictie aanliep. totaal gefrustreerd vanwege het feit dat een organisatie, welke dan ook ter wereld, zich bemoeit met mijn dochter, terwijl wij, haar ouders, deze account hebben gemaakt en dus niets hierin kunnen veranderen.

Aldus heeft mijn dochter een ander emailadres aangemaakt en om deze shit te vermijden een paar jaar bij haar leeftijd gedaan om gewoon de dingen te kunnen doen zonder dat iemand zich hiermee bemoeit.

Nu komt het probleem, Mojang account aangemaakt met Email-1 in 2014, moet worden omgezet naar Microsoft, en zonder dat zij zich bewust was van dit probleem (wat nu komt) gaf zij een ander Email-2 adres op om over te stappen naar Microsoft.

Nu komt het..... Toegang tot haar Minecraft account met Email-1 werkt niet meer
Toegang tot haar Minecraft account met Email-2 is niet betaald...

Bij wie moet ik nou aan de deur kloppen om haar oude gegevens te koppelen naar haar Email-2 adres of haar huidige (naam in Minecraft is hetzelfde gebleven) account met haar oude Email-1 adres terug te koppelen.

Ik weet het niet.

We hebben een support aanvraag gedaan bij Mojang, misschien dat zij hierin kunnen helpen....
We wachten dit even af.

...

[ Voor 4% gewijzigd door avandel op 17-08-2021 12:41 . Reden: toegevoegde waarde ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mojang houdt zich met een age restriction gewoon aan wetten en richtlijnen, hetzelfde als dat een barman je dochter van 17 geen drank mag schenken. Jij als ouder geeft haar misschien weleens een drankje (wat je dan bij diezelfde barman haalt voor de vergelijking), maar ook dan overtreed je de wet.

Je zult met de support van Mojang contact moeten opnemen en kijken naar een oplossing. Die ga je op tweakers niet vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 17-08-2021 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:03

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Nieuwe kopie van Minecraft kopen?

Je oude account is minderjarig en mag Minecraft niet spelen (of enkel met limitaties)?

Het zou apart zijn als Microsoft meewerkt aan het omzeilen van hun eigen age-restriction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avandel
Slechte antwoorden..... had hier ook niet om advies hoeven te vragen, verloren tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avandel
Het gaat hier totaal niet om die restrictie mensen.... Jullie lezen echt niet goed. Afijn, ik zal het maar kortweg zeggen:

SLECHT PROGRAMMEERWERK! FOUTEN IN SOFTWARE! MICROSOFT EN MOJANG!!!!

Snappen jullie het nou? De issue is niet dat er een restrictie op zit, de issue is dat een migratie niet gepaard mag gaan met foutief ingegeven data, DIT HAD NIET MOGELIJK MOGEN ZIJN!

Dat is de issue!!!!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:37
Blijf rustig ademen. Je blaft tegen de verkeerde mensen. Hier kunnen wij je natuurlijk ook niet mee helpen, en op empathie hoef je me zo'n houding natuurlijk ook niet te rekenen.

Zoals je al hebt ondernomen, contact Mojang. Wel wat vriendelijker zijn dan.

[ Voor 34% gewijzigd door mcsluis op 17-08-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37
Wat heeft zij nu precies gedaan? Ze heeft een tweede account aangemaakt en het emailadres van haar eerste account gewijzigd in hetzelfde emailadres al dat aan account 2 hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avandel
@mcsluis Ik blaf niet, ik geef aan wat men leest en wat men NIET leest. En zoals ik onderaan mijn post al aangaf, ik heb inmiddels al een bericht aan Mojang verstuurd. Doordat @pagani gelijk over iets heel anders begint te reppen, begrijp ik niet wat dat toevoegt aan mijn verhaal, vandaar dat jij @mcsluis denkt dat ik blaf, nope, gewoon duidelijk zijn.

@Catch22, heel simpel, ze heeft de migratie in gang gezet en in dat proces van keuzes kon ze / moest ze een email adres opgeven. Op dat moment gaf ze een ander email adres op en was het leed geleden. Gewoonlijk zou dit soort software niet een ander email adres dan verbonden aan een bestaand account mogen accepteren. Dit is dus wat ik bedoel met slecht programmeer werk en software fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:20
avandel schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:24:
@mcsluis Ik blaf niet, ik geef aan wat men leest en wat men NIET leest. En zoals ik onderaan mijn post al aangaf, ik heb inmiddels al een bericht aan Mojang verstuurd. Doordat @pagani gelijk over iets heel anders begint te reppen, begrijp ik niet wat dat toevoegt aan mijn verhaal, vandaar dat jij @mcsluis denkt dat ik blaf, nope, gewoon duidelijk zijn.

@Catch22, heel simpel, ze heeft de migratie in gang gezet en in dat proces van keuzes kon ze / moest ze een email adres opgeven. Op dat moment gaf ze een ander email adres op en was het leed geleden. Gewoonlijk zou dit soort software niet een ander email adres dan verbonden aan een bestaand account mogen accepteren. Dit is dus wat ik bedoel met slecht programmeer werk en software fouten.
Wat een systeem wel/niet mag doen is niet aan jou.. ik heb zelf tijdens het omzetten een ander e-mail adres op gegeven en alles ging goed. Mensen proberen je te helpen, en je reageert alsof ze zelf compleet schuldig zijn aan een fout.

Maar goed, wacht gewoon rustig Mojang/Microsoft af, en je ziet dat het zal worden opgelost. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:37
vandaar dat jij @mcsluis denkt dat ik blaf, nope, gewoon duidelijk zijn.
Lees even mee:
Slechte antwoorden..... had hier ook niet om advies hoeven te vragen, verloren tijd....
Je begint al met iedereen tegen het zere been te schoppen
Het gaat hier totaal niet om die restrictie mensen.... Jullie lezen echt niet goed. Afijn, ik zal het maar kortweg zeggen:
Het probleem kan zich natuurlijk ook bij de zender bevinden..
totaal gefrustreerd vanwege het feit dat een organisatie, welke dan ook ter wereld, zich bemoeit met mijn dochter, terwijl wij, haar ouders, deze account hebben gemaakt en dus niets hierin kunnen veranderen.
Je beginpost bevat ook een hoop niet relevante info, dat helpt niet voor de begrijpelijkheid
SLECHT PROGRAMMEERWERK! FOUTEN IN SOFTWARE! MICROSOFT EN MOJANG!!!!
Hier kunnen wij natuurlijk helemaal niets mee. Caps lezen ook vervelend
Snappen jullie het nou? De issue is niet dat er een restrictie op zit, de issue is dat een migratie niet gepaard mag gaan met foutief ingegeven data, DIT HAD NIET MOGELIJK MOGEN ZIJN!
Het omzeilen van de leeftijdscheck had natuurlijk alle problemen voorkomen.
Pagina: 1