Geen heading link meer op FP voor nieuwsitems van vandaag.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:19
Zie de screenshot hieronder, de heading voor maandag is wel aanwezig de "Laatste nieuws" heading link is niet meer aanwezig. Als ik later op de dag het tech nieuws check heb ik graag de complete artikelen onder elkaar om er zo op mijn gemak doorheen te scrollen (en pas de comments te bekijken als ik daar behoefte aan heb).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huKc2HkeElM2rLav47rxqc-dYzg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5GpL2IHOsNu0ZduzXIv2eniW.png?f=fotoalbum_large

Edit

Nog even gecontroleerd via de wayback machine, gisteren stond de link er nog wel. https://web.archive.org/w...601/https://tweakers.net/

[ Voor 11% gewijzigd door Creesch op 17-08-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:37
Het verschijnt hier heel even bij het laden van de pagina om vervolgens snel te verdwijnen. Waarschijnlijk hebben ze weer eens een A<->B test ingevoerd ofzo.

Maar: In het menu op "Nieuws" klikken brengt je toch naar exact dezelfde pagina? De link die jij gewend bent is eigenlijk wel een beetje dubbel.

Ik vraag me wel af hoe je nu nog op de "Tip de redactie" pagina komt want die link vind ik niet ergens anders terug...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:19
Xander schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:45:
Het verschijnt hier heel even bij het laden van de pagina om vervolgens snel te verdwijnen. Waarschijnlijk hebben ze weer eens een A<->B test ingevoerd ofzo.
Lijkt inderdaad een A/B test te zijn. Cookies clearen brengt het weer terug naar normaal. Mijn feedback is dat ik het niet prettig vind :P
Maar: In het menu op "Nieuws" klikken brengt je toch naar exact dezelfde pagina? De link die jij gewend bent is eigenlijk wel een beetje dubbel.
Muscle memory en verwachtingen eigenlijk :) Als ik eerlijk ben verwachtte ik eigenlijk dat het menu item de frontpage zou tonen en niet de listing die ik wilde zien. Overigens ben ik wel van mening dat de heading qua UX "beter" is aangezien deze op de plek zit van de content waar ik met interacteer. Ook omdat het in lijn is met de headings voor eerdere dagen.
Ik vraag me wel af hoe je nu nog op de "Tip de redactie" pagina komt want die link vind ik niet ergens anders terug...
Die staat voor de test ergens onderaan de pagina in een grijs blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Xander schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:45:
Hier is het bij de ene pageload wel in beeld en na een F5 weer weg, vroeg mij al af wat er aan de hand is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Dit is inderdaad onderdeel van een A/B-test.

Intentionally left blank