Veel data voor een maand in France?(prepaid? maand bundel? )

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH0.1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
Einde van deze maand een vakantie in Frankrijk geboekt, maar ik kom er nu achter dat er geen wifi is op de plek van bestemming.

Via mijn werk heb ik een abo met max 4gb in EU, daar kom je niet ver mee zonder wifi.

Ik heb even zitten rondneuzen en kom er achter dat veel providers een FUP hebben van ongeveer net zoveel gigabytes, of het afkappen op 25gb (max).

Wie heeft een goede tip voor een abonnement met opzegtermijn van een maand of prepaid, of zoiets met genoeg gigabytes om de vakantie door te komen om toch een netflixje mee te kunnen pakken of het journaal even te bekijken?

NL providers lijken roaming niet echt goed te ondersteunen en kappen het af, via bol.com kwam ik een sim tegen van 100gb, maar wel een prijs van 120 euro

Dat moet in 2021 toch goedkoper kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je wat leeswerk, Free schijnt populair te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:27
Tot en met 29 augustus zijn de unlimited prepaid bundels in de aanbieding bij Vodafone. €7 voor 1 week unlimited in heel de EU. Anders kost het €14/week voor unlimited. Zover ik kan zien is er geen FUP bij deze bundel. Ik weet ook niet of je deze ook in het buitenland kan activeren.
Vodafone prepaid sim is gratis met €5 tegoed.

Verder zijn heel veel mensen blij met Free, zie ook het Tweakers forum

[ Voor 5% gewijzigd door vandeven66 op 17-08-2021 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-10 01:37
Voor films zou je alvast eea wellicht kunnen downloaden.
Voor het journaal, tja, ik lees liever even een nieuwssite door.
De vraag is waar je zit ook goed bereik hebt.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH0.1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
vandeven66 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 01:39:
Tot en met 29 augustus zijn de unlimited prepaid bundels in de aanbieding bij Vodafone. €7 voor 1 week unlimited in heel de EU. Anders kost het €14/week voor unlimited. Zover ik kan zien is er geen FUP bij deze bundel. Ik weet ook niet of je deze ook in het buitenland kan activeren.
Vodafone prepaid sim is gratis met €5 tegoed.

Verder zijn heel veel mensen blij met Free, zie ook het Tweakers forum
Free had ik ook gevonden, maar die bieden geen prepaid (of maand abonnementen) meer aan met veel data, dat zijn meteen jaar contracten

vodafone heb ik even bekeken, er is wel een FUP van toepassing:
De Vodafone Prepaid * unlimited bundel is op de dag van aankoop geldig tot 23:59 en wordt niet automatisch vernieuwd. Voor gebruik in de EU geld een FUP

ergens anders:

Vodafone Prepaid Unlimited

De Vodafone Prepaid Unlimited bundels bieden een onbeperkte databundel in Nederland voor een periode van 1 dag, 3 of 7 dagen. In EU zone 1 kun je 2 GB per dag van je bundel gebruiken. Na het verbruik van deze 2 GB per dag zal toegang tot data uit deze bundel geweigerd worden voor diezelfde dag.

Je hebt ook 10gb dagbundels

* Van de 10 GB waar je in Nederland over beschikt, kun je 1,4 GB in de EU gebruiken. Dagbundels zijn geldig tot 23.59 u. op de dag van aankoop, ongeacht het tijdstip van aankoop. Weekbundels zijn 7 dagen geldig.
maar bedankt (iedereen!) voor het mee denken. die unlimited bundel waar dan een limiet op zit van 2gb per dag kan nog wel eens interessant zijn, misschien moet ik gewoon 3 simkaarten kopen = 6gb/dag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:08
Je kan ook een lycamobile prepaid kaartje bestellen. 30 euro voor een maand bundel, 35 GB nationale data, waarvan je 33GB in de eu mag roamen.
Pagina: 1