Ik wil met mijn pc gaan gamen en misschien gaan video editen, ik weet nog niet welke video edit programma's ik ga gebruiken. Ik wil games gaan spelen zoals: Control, GTA V, Minecraft en Rocket league. Ik heb hiervoor altijd op PS4 gespeeld maar wil nu een nieuwe ervaring aan gaan en heb een tijd geleden besloten een pc te bouwen, maar toen kwam het hele corona gedoe. Ik heb geen voorkeur voor merken ik heb al veel research gedaan en ik denk dat ik wel een goede keuze heb gemaakt, maar voor de zekerheid vraag ik het aan de experts. Het enige waar ik nog over twijfel zijn het moederbord en de cpu cooler (en klein beetje de behuizing). De monitor waar op ik ga gamen is de LG 27GL850 Ultragear, dus de fps wil ik bij de meeste games ook wel boven de 100 zitten.
Ik wil een maximaal bedrag gaan besteden van +/- 1800 euro. Ik heb al twee onderdelen de GPU en de PSU. (Dit bedrag is alleen voor de pc je hoeft de monitor etc er niet bij te tellen).
Ik wil een maximaal bedrag gaan besteden van +/- 1800 euro. Ik heb al twee onderdelen de GPU en de PSU. (Dit bedrag is alleen voor de pc je hoeft de monitor etc er niet bij te tellen).