Geluidsdichte koptelefoon?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Topicstarter
Bestaat er een koptelefoon die echt COMPLEET geluidsdicht is? De muzieksmaken in mijn gezin lopen nogal uiteen. Ik heb nu een (niet al te dure) Sennheiser: iedereen geniet mee met elkaars muziek. De tv moet soms harder om 'm te kunnen verstaan. Dus: bestaat er een koptelefoon die voor de omstanders totaal geen overlast veroorzaakt? Ik heb al een keer een Sennheiser geprobeerd met closed dingen of zo (type met Monitor erin: ik onthoudt al die nummers niet): maar dat hielp maar een fractie.

Welke koptelefoon is het meest geluidsdicht én (niet onbelangrijk) is ook nog eens van goede kwaliteit...? Gewoon met een snoertje trouwens: alle draadloze dingen ruizen en daar heb ik een pesthekel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
de proDJuser headphone is wel erg geluiddicht, maar dan zo, dat je juist geen last hebt van het omgevingsgeluid als je 'm op hebt.
maar misschien issie ook wel geschikt voor jou, dat weet ik eigenlijk niet, moet je gewoon proberen.
is trouwens ook errug goedkoop, maar 110 piek ofoz.

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDaJoker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 09:20

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Specs? Zie ondertitel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
ik hep zelf een sennheiser van de evolution series
eh2270

en die zijn tog ook erg gesloten hoor, als je op normaal volume muziekje luisterd hoor je eigenlijk geen geluiden van buitenaf en jouw horen ze al helemaal niet

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Koop een van de sony noice-cancellings headphones...
Daar wordt actief geluid van buitenaf gereduceerd met ongeveer 10dB. Kies de MDR-NC20.

Of goedkoper: koop een muts *D

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19749

Op zondag 19 augustus 2001 12:01 schreef Flat© het volgende:
de proDJuser headphone is wel erg geluiddicht, maar dan zo, dat je juist geen last hebt van het omgevingsgeluid als je 'm op hebt.
maar misschien issie ook wel geschikt voor jou, dat weet ik eigenlijk niet, moet je gewoon proberen.
is trouwens ook errug goedkoop, maar 110 piek ofoz.
Ik denk niet dat dit iets is....
Een koptelefoon als deze zal best goed zijn voor DJen , maar om naar muziek te luisteren?
Ik heb zelf een Sony MDR-V700 voor t draaiwerk , maar als ik muziek ga luisteren doe ik dat op mijn MDR-CD550.
Maar een beetje een goed gesloten hoofdtelefoon moet toch afdoende zijn? Of is het zo'n takke herrie bij je thuis :)

• DaDaJoker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 09:20

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Koop gewoon een Sennheiser HD-25

Specs? Zie ondertitel...

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:43

Chiron

Moderator Discord
arghhh waarom komt iedereen toch met die crappy prodjuser aan :o

geef mij maar een ixos

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:57
Op zaterdag 22 september 2001 18:16 schreef Ener-G het volgende:
arghhh waarom komt iedereen toch met die crappy prodjuser aan :o

geef mij maar een ixos
dan wel de 1001

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:43

Chiron

Moderator Discord
Op zaterdag 22 september 2001 19:36 schreef jadjong het volgende:

[..]

dan wel de 1001
heb zelf de 1002, kon niet zo veel verschil ontdekken met de 1001 op de stereo/mono switch na, zullen vast wel betere speakers in zitten maar dat hoor ik toch niet, daar zijn die van de 1003 al veel te goed voor :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1