Mijn vraag
...
Hallo Iedereen
Ik ben in het bezit van 2 HK Citations One mk2, en ik heb deze week gemerkt dat ik niet meer kan casten naar beide speakers. Ik kan ze perfect verwijderen en opnieuw toevoegen in mijn Google Home app en de assistentie werkt ook perfect maar casten of muziek via spotify/ Tune in laten afspelen is niet meer mogelijk. Ik krijg telkens de fout "Unable to play music on this device on this moment"
Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 14.7.1 (iPhone/iPad)
Mac Os Big Sur 11.5.1
Android 11
Home app versie 2.42.111
...Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Beide Speakers factory reset uitgevoerd
- Andere gmail account aangemaakt en niewe "huis"
- Spotify opnieuw geinstalleerd op iOS/ Mac OS en Android toestel geinstalleerd
- Casten naar android tv (Nvidia shield) Lukt wel
- TP-Link Deco M5 volledig herstart en instellingen nagekeken.
- Telenet Modem volledig herstart
- Aangesloten op andere routeur (Telenet router, om na te kijken of het het niet aan mijn TP-Link deco systeem lag) Maar daar het zelfde probleem.
- Via 4G modem/router verbonden maar nog steeds het zelfde probleem.
Iemand enige idée of raad ? Of dit probleem al zelf meegemaakt ? Ik heb zelf een beetje op google gezocht maar niet direct een sluitend oplossing gevonden.
Alvast bedankt voor jullie advies.
mvg
T-Kof
...
...
Hallo Iedereen
Ik ben in het bezit van 2 HK Citations One mk2, en ik heb deze week gemerkt dat ik niet meer kan casten naar beide speakers. Ik kan ze perfect verwijderen en opnieuw toevoegen in mijn Google Home app en de assistentie werkt ook perfect maar casten of muziek via spotify/ Tune in laten afspelen is niet meer mogelijk. Ik krijg telkens de fout "Unable to play music on this device on this moment"
Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 14.7.1 (iPhone/iPad)
Mac Os Big Sur 11.5.1
Android 11
Home app versie 2.42.111
...Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Beide Speakers factory reset uitgevoerd
- Andere gmail account aangemaakt en niewe "huis"
- Spotify opnieuw geinstalleerd op iOS/ Mac OS en Android toestel geinstalleerd
- Casten naar android tv (Nvidia shield) Lukt wel
- TP-Link Deco M5 volledig herstart en instellingen nagekeken.
- Telenet Modem volledig herstart
- Aangesloten op andere routeur (Telenet router, om na te kijken of het het niet aan mijn TP-Link deco systeem lag) Maar daar het zelfde probleem.
- Via 4G modem/router verbonden maar nog steeds het zelfde probleem.
Iemand enige idée of raad ? Of dit probleem al zelf meegemaakt ? Ik heb zelf een beetje op google gezocht maar niet direct een sluitend oplossing gevonden.
Alvast bedankt voor jullie advies.
mvg
T-Kof
...