Hallo allen,
Vrij recent een game PC gekocht en al wat onderdelen vervangen zoals de voeding en de opslag. Ik speel voornamelijk Guild Wars 2 en qua temperatuur wordt het systeem niet bijzonder warm (GPU en CPU altijd wel onder de 50 graden). Het geluidsniveau wat de processorkoeler produceert is echter bijzonder luid dat wanneer ik werk op de PC ik mijzelf mateloos irriteer.
Ik zoek een?
Een nieuwe processorkoeler omdat de stock koeler een enorme herrie maakt.
Wat is je budget?
100-120 euro max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur maar mijn voorkeur gaat wel uit naar een gesloten watergekoelde processorkoeler die relatief stil is (in ieder geval stiller dan de stock koeler). Die goed werkt op de bestaande
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Case: NZXT S340
CPU: Intel Core i5 6600 @ 3.3 GHz
RAM: 2x 8GB DDR4 @1065MHz
Moederbord: ASRock H170 Pro4/Hyper
GPU: Nvidia GeForce RTX 2070 Super 8GB Aorus
Opslag: 1TB 870 QVO Samsung SATA SSD
Voeding: MSI MPG A850GF 850W
PS:
Mochten jullie nog tips hebben voor wat betreft onderdelen die ik op (korte) termijn het beste kan gaan vervangen hoor ik het uiteraard graag!
Alvast bedankt voor alle terugkoppeling en hulp!
Groet,
Metin
Vrij recent een game PC gekocht en al wat onderdelen vervangen zoals de voeding en de opslag. Ik speel voornamelijk Guild Wars 2 en qua temperatuur wordt het systeem niet bijzonder warm (GPU en CPU altijd wel onder de 50 graden). Het geluidsniveau wat de processorkoeler produceert is echter bijzonder luid dat wanneer ik werk op de PC ik mijzelf mateloos irriteer.
Ik zoek een?
Een nieuwe processorkoeler omdat de stock koeler een enorme herrie maakt.
Wat is je budget?
100-120 euro max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur maar mijn voorkeur gaat wel uit naar een gesloten watergekoelde processorkoeler die relatief stil is (in ieder geval stiller dan de stock koeler). Die goed werkt op de bestaande
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Case: NZXT S340
CPU: Intel Core i5 6600 @ 3.3 GHz
RAM: 2x 8GB DDR4 @1065MHz
Moederbord: ASRock H170 Pro4/Hyper
GPU: Nvidia GeForce RTX 2070 Super 8GB Aorus
Opslag: 1TB 870 QVO Samsung SATA SSD
Voeding: MSI MPG A850GF 850W
PS:
Mochten jullie nog tips hebben voor wat betreft onderdelen die ik op (korte) termijn het beste kan gaan vervangen hoor ik het uiteraard graag!
Alvast bedankt voor alle terugkoppeling en hulp!
Groet,
Metin